استاندار هرمزگان: دشمن تاب دیدن ایران قوی را ندارد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دشمن تاب دیدن ایران قوی را ندارد، گفت: دشمن مدام درحال مشاهده دستاوردهای ایران اسلامی است و سعی دارد با ایجاد کمپین فشار حداکثری برای این کشور هزینه ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در همایش پیشگامان رهایی در جمع دانشجویان بسیجی افزود: دعوای امروز بر سر ایران قوی است؛ چرا که با حضور ایران قدرت‌های جدیدی درحال شکل گیری بوده و تغییرات در نظام بین‌المللی درحال رخ دادن است که دشمن به هیچ وجه این مطلب را برنمی‌تابد.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی قدرت اول منطقه بوده و همواره با کفر می‌جنگد، بیان داشت: ما مدافعان جمهوری اسلامی ایران هستیم که برای اعتلای پرچم آن ۳۰۰ هزار شهید تقدیم شده است که در این شرایط حساس وظیفه داریم تا پای جان بایستیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: این فتنه‌ها و بحران‌های ساختگی موجب شناخت بهتری از افرادی که همواره پای انقلاب هستند، به ما می‌دهند و از سوی دیگر افرادی که جبهه مقابل هستند را نیز مشخص می‌کند.

دوستی گفت: آمریکا همواره در طول تاریخ نتوانسته بلوغ و قدرت سایر کشورها را ببیند و با انواع برنامه‌ها و فتنه‌ها سعی در فروپاشی آن نظام داشته، در خصوص انقلاب اسلامی نیز همین گونه بوده و آن‌ها نمی‌خواهند کشوری اسلامی دارای قدرت شود.

وی با اشاره به فتنه‌های اخیر دشمن در ایران ابرازداشت: با تدابیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب و سایر مسوولان این فتنه هم جمع خواهد شد اما باید حواسمان به گفته‌ها و ناگفته‌ها باشد کسانی که در این مدت سکوت کردند باید در این صحنه واضح اعلام موضع کرده و با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب موجب شوند افراد کمتری فریب فتنه آمریکا برای گسست در جامعه اسلامی را بخورند.

استاندار هرمزگان با اشاره به سالروز تاسیس بسیج دانشجویی و طلبه گفت: رسالت بسیج دانشجویی در حوزه فناوری و جهاد تبیین این است که باید در این زمینه میدان دار اصلی و پیش‌رو باشد.

دوستی افزود: در زمان جنگ و زمانی که دشمن فتنه‌هایی مختلف علیه ملت داشته، بسیجیان یاران واقعی رهبر معظم انقلاب بودند و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کردند امروز نیز در حوادث مختلف از سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی بسیجیان نخستین فریادرس مردم هستند و همواره نقش محوری ایفا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha