۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84954827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقه کاراته در خلخال مشخص شدند

۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰
کد خبر: 84954827
نفرات برتر مسابقه کاراته در خلخال مشخص شدند

اردبیل - ایرنا - نفرات برتر مسابقه کاراته در شهرستان خلخال معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج به همت هیات کاراته و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان خلخال مسابقه کاراته در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور ۶۰ ورزشکار روز شنبه در سالن حجاب این شهرستان برگزار شد.

بر همین اساس در رده سنی نونهالان و در وزن ۲۰- کیلوگرم پورمند اول شد، امیرعلی قربانزاده مقام دوم را کسب کرد و مهرزاد حکیم‌زاده و بردیا محمودی مشترکا سوم شدند.

در وزن ۲۳- کیلوگرم امیرعباس حبیبی قهرمان شد، علی قلی پور نایب قهرمان و عرفان شمس سوم شدند.

در وزن ۲۶- کیلوگرم امیرعلی عباسی، ابوالفضل حیدری و محمدعلی عزیزی موفق شدند به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

در وزن ۳۳- امیر رضا عطائی اول شد، امیرمحمد عباسی در جایگاه دوم ایستاد و سجاد اصلانی و سید امیرمحمد مختاری مشترکا سوم شدند.

در وزن ۳۶- کیلوگرم سیدمحمد جواد مرادخانی قهرمان شد، امیرحسین بیرامی نایب قهرمان شد و محمدرضا شیرزاد و مرتضی شهبازی مشترکا سوم شدند.

در وزن وزن ۴۰- کیلوگرم محمد جواد عطایی اول شد، محمدرضا چایچی رتبه دوم را کسب کرد و عرشیا محمودی و محمدحسین برادر مشترکا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن ۴۵- محمد شیرینی به مقام قهرمانی رسید، محمد جواد ملک زادهنایب قهرمان شد و محمدمهدی حیدری و مهدی خدایاری مشترکا سوم شدند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم حمیدرضا عباسی اول شد، سید امیررضا اصغری رتبه دوم را کسب کرد و محمد حسین سلیمانی و هادی پورمند مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم محمدرضا فردوسی قهرمان شد، محمدامین محمدی نایب قهرمان شد و حامد خدایاری موفق به کسب رتبه سوم شد.

در رده سنی جوانان هم در وزن ۶۵- کیلوگرم امیرفرزانه به مقام قهرمانی رسید، امیرحسین یگانه رتبه دوم را کسب کرد و نیما قنبرزاده و علیرضا محمدی مشترکا سوم شدند.

شهرستان خلخال با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha