۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84955500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ اثر از حوزه هنری زنجان در جشنواره عمار رقابت می‌کنند

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلمسازان زنجانی با تولید ۳۰ عنوان فیلم مستند، داستانی و نماهنگ وارد میدان رقابت سیزدهمین جشنواره مردمی "عمار" شدند.

امیر نعمتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۴ اثر از فیلم مستند حوزه هنری استان که در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار مشارکت دارند از مجموعه مستند "مادران آفتاب" با موضوع دفاع مقدس تولید شده و به سبک زندگی مادران شهدایی که در روستاهای اطراف استان زندگی می‌کنند، پرداخته است.
وی اضافه کرد: این نهاد فرهنگی هنری ۱۲ اثر نیز در قالب فیلم‌های مستند و داستانی به این جشنواره ارسال کرده است و به روایت زندگی‌نامه فعالان عرصه دفاع مقدس اختصاص دارد همچنین در بین آثار ارسالی چهار نماهنگ با رویدادهای و وقایع زیست‌بوم استان به چشم می‌خورد.
این مسوول یادآور شد: جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان "سیزدهمین" دوره این رویداد سینمایی را در پنج بخش "رقابت اصلی جشنواره"، "جوایز مردمی"، "فیلم ما"، "اکران مردمی" و "قصه ما" منتشر کرده است.
نعمتی خاطرنشان کرد: در بخش "رقابت اصلی جشنواره" آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، فیلم ما و فیلم‌نامه در موضوعات "رویای ایرانی"، "نقد درون گفتمانی"، "حافظه ملی"، "جنگ اقتصادی"، "جنگ نرم"، "ملت قهرمان"، "نهضت جهانی مستضعفین" و "فتنه۸۸" با هم به رقابت می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha