امام جمعه مشگین شهر: مردم بابصیرت ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

اربیل - ایرنا - امام جمعه مشگین‌شهر گفت: مردم بابصیرت کشورمان با رهبری داهیانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و باآگاهی از توطئه خانمانسوز دشمنان صف خود را از اغتشاگران جدا کردند.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین‌شهر با اشاره به فرازهایی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف دشمن از راه‌اندازی فتنه اخیر هویت‌زدایی از جامعه ایرانی با ترویج بی بند و باری ، کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی و ترویج فساد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سفر اخیر نخست وزیر عراق به ایران و دیدار با رهبر انقلاب و سایر مسئولان نظام را در عرصه‌های مختلف اقتصادی ، سیاسی و نظامی بسیار ارزشمند و کارآمد بیان کرد.

حجت‌الاسلام باوقار از سرگیری صادرات برق و گاز به کشور عراق ، ایجاد آرامش و ثبات پایدار در نوار مرزی دو کشور با استقرار ارتش عراق ، افزایش مراودات اقتصادی تا سقف ۲۰ میلیارد دلار ، تعیین تکلیف پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای راه‌آهن خرمشهر- بصره را از جمله دستاوردهای سفر نخست وزیر عراق به ایران ذکر کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر همچنین با گرامیداشت روز دانشجو و هفته معلولان از نقش تاثیرگذار قشر دانشگاهی در پیشرفت همه‌جانبه کشور سخن گفت و خواستار توجه جدی به جامعه معلولان شد.

حجت‌الاسلام باوقار در ادامه از عوامل دو موکب حضرت معصومه (س) روستای میرکندی و موکب حضرت زینب (س) شهر آلنی در خدمت‌رسانی به زائران حسینی و دستگیری از نیازمندان قدردانی کرد و خواستار مساعدت خیرین منطقه به این مواکب شد.

وی از رئیس بازرسی استان اردبیل و سایر مسئولان استانی و محلی در حل و فصل مشکل احداث بیمارستان الحاقی مشگین‌شهر قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha