رسیدگی به بهسازی راه‌ها و شبکه برق‌رسانی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات مطرح شده در دور دوم سفرهای شهرستانی مربوط به سالن‌های ورزشی، بهسازی راه‌ها و تقویت شبکه‌های برق‌رسانی بوده که تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان قاینات افزود: با توجه به اینکه دور اول سفرهای شهرستانی تمام شد، برای دور دوم سفرها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بیشتر در بخش‌ها و روستاهای استان حضور پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: در این دور از سفرها اولویت با بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمامی است که در اولویت مطالبات و درخواست‌های مردم قرار دارد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دور دوم سفرها پنجشنبه گذشته با حضور در مناطق عشایری و روستاهای مرزی شهرستان نهبندان آغاز شد، گفت: برای سفر امروز هم حضور در روستاهای تیغدر، آفریز، شهرک هاشمیه، شاهیک، بیهود، نوغاب حاجی‌آباد، تیغاب و قومنجان برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکلات عنوان شده در این سفر مربوط به احداث سالن‌های ورزشی، بهسازی جاده، تقویت شبکه‌های برق‌رسانی و سایر موضوعات بود که بررسی شد.

قناعت گفت: احداث پل شاهیک و ایمن‌سازی ورودی شهر قاین، تکمیل میادین ورودی شهر قاین و میدان ورودی آرین‌شهر هم از پروژه‌هایی است که امروز از آنها بازدید شد.

وی افزود: با تصمیماتی که اتخاذ شد، پروژه ایمن‌سازی ورودی شهر قاین و احداث پل شاهیک تا خرداد سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی درخصوص مطالبه مردم برای تکمیل سالن ورزشی نوغاب حاجی‌آباد هم گفت: برای تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه تصمیم‌گیری شد تا بخشی از دغدغه‌های مردم منطقه مرتفع شود.

وی ادامه داد: بازدید از چند پروژه در شهر اسفدن هم از برنامه‌های این سفر بود.

استاندار خراسان جنوبی صبح پنجشنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و بررسی راهکارهای تسریع اجرای آنها به شهرستان قاینات سفر کرد و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار قاینات، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی وی را در این سفر یک روزه همراهی کردند.

برنامه‌های استاندار در قاینات به روال همه سفرهای شهرستانی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز و با حضور در منزل شهید تمام شد.

قناعت در سفر به شهر اسفدن میهمان خانواده شهید غلامرضا حیدری شد که در سن ۲۰ سالگی و شهریور ۱۳۶۴ در منطقه پیرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در ۱۱۰ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha