آموزش و استعدادیابی محور برنامه‌های فدراسیون ورزش سه‌گانه است

اراک - ایرنا - رئیس فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی ایران گفت: آموزش و استعداد یابی محور برنامه‌های این فدراسیون است که باید در نقاط مختلف کشور اجرایی شود.

به گزارش ایرنا،«مهدی گودرزی» روز دوشنبه در نشست مجمع عمومی سالیانه هیات ترای اتلون استان مرکزی در اراک، افزود: هفته گذشته، اجلاس جهانی ترای اتلون برگزار و تصمیمات لازم برای رشد، توسعه و ریل گذاری ساختاری این رشته ورزشی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: هیات ورزش سه‌گانه استان مرکزی در مرحله شناسایی رئیس است و برگزاری مجمع سالیانه این بستر را فراهم کرده است تا اعضا در راستای انتخاب فردی لایق بتواند وظایف خود را منطبق با آیین‌نامه‌ها و قوانین انجام دهند و به جمع‌بندی برسند.

رئیس فدارسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی، با بیان اینکه هیات‌های استانی بنا به قوانین و آیین‌نامه‌های ورزشی باید مجمع سالیانه خود را به طور مرتب برگزار کنند، گفت: برگزاری این مجمع از وظایف اعضای هیات است که بنا به آن تقویم عملیاتی و بودجه سالیانه هیات، عملکرد آن در یک سال اخیر بررسی می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این مجمع گفت: این اداره کل با تقویت ارتباط با نهادهای فرهنگی واداری گام های بلندی در جهت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برداشته است.

«یحیی زاهدی» افزود: امید است بتوان بستر مناسبی برای رشد این رشته پرطرفدار و ترکیبی در استان مرکزی فراهم کرد و این مهم با همت هیات و پشتیبانی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تحقق پیدا می کند.

وی با بیان اینکه کشف استعدادها و آموزش باید در راس برنامه‌های هیات سه گانه استان مرکزی قرار گیرد، بیان کرد: باید این رشته پرطرفدار المپیکی را هر چه بیشتر به مردم معرفی کرد.

در این نشست «ماشالله جعفری» سرپرست هیات ورزش سه گانه استان مرکزی گزارشی از عملکرد یک ساله این هیات ارائه کرد و اعضای شرکت کننده نیز مسائل و مشکلات موجود و پیشنهادهای لازم برای بهتر کردن امورات هیات را ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha