جمال نمایشگاه کتاب با ۲۰ اثر جدید روشن می‌شود

تهران- ایرنا- انتشارات جمال که ۲۰ اثر جدید در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه می‌کند، تاکنون آثاری را در حوزه‌های کودک و نوجوان و خانواده منتشر کرده است.

حجت الاسلام علیرضا سبحانی نسب به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: انتشارات جمال از سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۲۰ اثر جدید در زمینه کودک، نوجوان و بزرگسال به چاپ رسانده است که می توان به کتاب جنگ و صلح بین همسران اشاره کرد که برای دختران با زبان مشاوره و به قلم علی اکبر مظاهری نوشته شده است و می تواند راهگشای بسیاری از همسران و دختران باشد. کتاب هایی نیز در زمینه خداشناسی، اهل بیت شناسی و مهارت های زندگی، دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان منتشر شده که آقا جان سلام،د مثل دوستی، ببین خدا چه کرده و دختر ماه از جمله این کتاب هاست.

در کتاب دختر ماه آمده است: من یکی از فرشته های خدایم. می خواهم در کتاب دختر ماه داستان یک دختر مهربان و با ایمان را برای شما تعریف کنم؛ یک دختر بهشتی. دختری که با کارهای خوبش بسیار دوست داشتنی بود؛ مثل ماه. او هم اکنون در بهترین جای بهشت است. پیش ما فرشته ها. نام این دختر ماه، زینب کمایی است. او دختری شجاع، ایثارگر و پرهیزکار بود که با خوبی هایش توانست توفیق شهادت پیدا کند و به بهشت راه یابد. مطمئنم اگر داستانش را بخوانید لذت خواهید برد و با خودتان می گویید این دختر،از ماه هم بهتر و ماه تر است!

سبحانی نسب ادامه داد: پایه اساسی هر جامعه را خانواده تشکیل می دهد. نقش زنان و دختران در هر جامعه، کاملا بدیع و شناخته شده است.دختران ما، روزی مادر می شوند. همین مسئله این اهمیت را می رساند که باید به صورت خاص به آنان اهمیت بدهیم. با وجود آن که در کتاب های روانشناسی خانواده، بخشی را به احوالات و دردهای دختران پرداخته می شود ولی ما به صورت ویژه کتابی فقط برای دختران مان فراهم آورده ایم. از این رو، به ناچار و در حد نیاز، دردهایی نمایانده شده و درمان شان نیز بیان شده است. البته شیرینی ها و امید دهی ها چندین برابر تلخی هاست.

جمال نمایشگاه کتاب با ۲۰ اثر جدید روشن می‌شود

این کارشناس مذهبی اضافه کرد: آیا اشکال دارد اصلاً با کسی دوست نشویم؟ آیا دوستی با بچه های بزر گتر اشتباه است؟ از کجا بفهمم دوستم واقعا مرا دوست دارد؟ منظور از دوستی خاله خرسه چیست؟ موضوع دوستی، از مهمترین موضوعات زندگی اجتماعی کودکان است. کتاب د مثل دوستی به مهمترین پرسش های این گروه سنیّ در زمینه دوستی پاسخ می دهد و آنان را با اصلی ترین مسائل آن آشنا می سازد که این اثر خواندنی، نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است و او در پاسخ به پرسش های اعتقادی و اخلاقی کودکان از تجربه ای طولانی برخوردار است.

سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار آینده خواندنی‌ است، ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. غرفه نشر جمال در سالن اصلی شبستان و بخش کودک و نوجوان مستقر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha