سوابق مدیریتی متعدد برگ برنده بذرپاش برای موفقیت در وزارت راه و شهرسازی است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام ، مهران ، ایوان ، ملکشاهی ، سیروان ، چرداول ، چوار ، هلیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق مدیریتی متعدد گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی برگ برنده مهرداد بذرپاش برای موفقیت در وزارت راه و شهرسازی است.

علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بذرپاش که از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شده، دارای سوابق مدیریتی متعددی در دولت، مجلس و دیوان محاسبات است و امیدوارم بتواند با حمایت دولت، مجموعه های مختلف را برای تولید و ساخت مسکن هماهنگ کند و مدیریت موثری داشته باشد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی، از وزارتخانه های بزرگی است که از نظر وسعت، خدمات و سطح تماس با مردم مسوولیت های گسترده ای داشته و از عمق روستاها تا مراکز شهر و از آسمان تا دریا مردم با این وزارتخانه در تماس و مواجه هستند.

نماینده مردم ایلام ، مهران ، ایوان ، ملکشاهی ، سیروان ، چرداول ، چوار ، هلیلان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای مدیریت این وزارتخانه و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌‎ها برنامه داشته و با توجه به سوابق موفقی که دارد، می‌تواند وزیر موفقی در این وزارتخانه باشد.

بسطامی تاکید کرد: بذرپاش در صورت بهره گیری از تجارب مدیریتی خود می تواند در حوزه مسکن دستاوردهای خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: موفقیت وزیر راه و شهرسازی در تولید مسکن به همکاری دستگاه هایی مانند سازمان برنامه و بودجه و بانک ها بستگی دارد.

به گفته بسطامی، بذرپاش از روحیه جهادی و انقلابی هم برخوردار بوده لذا این ویژگی می تواند برای بحران های موجود در وزارتخانه کارساز باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha