درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات جهانی پرورش اندام با کسب ۶ مدال رنگارنگ

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی پرورش اندام ۲۰۲۲ تهران با کسب ۶ مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

«مهدی حاتمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه به صورت همزمان در قالب سه رویداد بین المللی از جمله مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در تهران برگزار شد که ورزشکاران این استان در قالب تیم ملی موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها «رسول همتی» در بخش بادی بیلدینگ پیشکسوتان و «مهدی سلطان مرادی» در بخش فیتنس چلنج بزرگسالان موفق به کسب مدال طلا شدند، «منوچهر میلادی» در بخش بادی بیلدینگ بزرگسالان و «مهدیار هندوراکی» در بخش فیزیک کلاسیک جوانان مدال نقره گرفتند و «کوروش ویسی» در بخش بادی بیلدینگ پیشکسوتان و «امیرحسین زنده دل» در بخش فیزیک جوانان نیز به مدال برنز رسیدند.

رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه یادآور شد: فرشاد پزشک نیز در بخش بادی بیلدینگ رده پیشکسوتان عنوان پنجم جهان را بدست آورد.

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات جهانی پرورش اندام با کسب ۶ مدال رنگارنگ

با بیان اینکه وی نیز به عنوان مربی در قالب تیم ملی در این رقابت ها حضور داشت یادآور شد: تیم ملی ایران در این رقابت ها که با شرکت ۲۴ کشور جهان برگزار شد موفق به کسب مقام قهرمانی شده و تیم های رومانی و ترکیه نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد و مطرح در رشته پرورش اندام در کشور است که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده ملی و بین المللی به ورزش کشور معرفی کرده است.

هم اینک بیش از هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رده های مختلف سنی در این استان در رشته پرورش اندام فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha