۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84970942
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نهاوند جواز حضور در مینی فوتبال جام پرچم کشور را کسب کرد

همدان- ایرنا- تیم اتحاد زرامین سفلی نهاوند با شکست تیم چشین همدان جواز حضور در نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام پرچم کشور را کسب کرد.

سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی همدان روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نماینده نهاوند در فینال مینی فوتبال جام پرچم استان همدان که به میزبانی ورزشگاه شهید بهمنیار ملایر برگزار شد، سه بر ۲ روستای چشین همدان را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

علی پارساجو افزود: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم استان همدان از مردادماه امسال با رقابت ۳۳۱ تیم از روستاهای مختلف همدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این پیکارها تیم پیهان زند ملایر بر سکوی سوم قرار گرفت و جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم شهید ماشالله تویسرکان اختصاص یافت.

نهاوند جواز حضور در مینی فوتبال جام پرچم کشور را کسب کرد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز در مراسم پایانی این مسابقات گفت: رقابت‌های مینی‌فوتبال جام پرچم با هدف شناسایی استعدادهای ورزش فوتبال در شهرستان‌های استان برگزار شد و استعدادهای بسیار خوبی در این راستا شناسایی شدند.

علی ضمیری کامل بیان کرد: در مسابقات جام پرچم ۳۳۱ تیم در قالب ۱۰ شهرستان از استان همدان ثبت نام کردند و چهار هزار ورزشکار در رده سنی جوانان و بزرگسالان در این رقابت شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقات جام پرچم تیم اتحاد روستای زرامین سفلی در بخش آقایان و کهکشانی‌های روستای فارسبان در بخش بانوان به نمایندگی از استان همدان در مرحله کشوری جام پرچم حضور پیدا خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha