۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85114536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوت ورزش همدان سرپرست تیم ملی مینی فوتبال در جام جهانی شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: هادی سبزواری پیشکسوت و رییس هیات ورزش‌های همگانی این استان به عنوان سرپرست تیم ملی مینی فوتبال کشورمان در جام جهانی ترکیه منصوب شد.

عباس سعیدیان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات جام جهانی مینی فوتبال ۶ به ۶ در بخش مردان از ۳۰ اردیبهشت تا چهار خرداد ماه امسال در شهر استانبول ترکیه با حضور ۱۶ کشور برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در این رویداد مهم جهانی شرکت و در گروه اول این مسابقات به مصاف تیم‌های ملی سوئیس، الجزایر و عراق خواهد رفت.

سعیدیان خاطرنشان کرد: با تصمیم فدراسیون ورزش‌های همگانی، سبزواری به عنوان سرپرست تیم ملی مینی فوتبال کشورمان در این رویداد جهانی شرکت می‌کند.

وی افزود: همدان از استان‌های فعال در رشته‌های مختلف ورزشی همگانی از جمله مینی فوتبال است و همه ساله بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی را برگزار می‌کنیم.

پیشکسوت ورزش همدان سرپرست تیم ملی مینی فوتبال در جام جهانی شد

نهاوند میزبان همایش بزرگ ورزش صبحگاهی

دبیر هیات ورزش های همگانی همدان در ادامه گفت: شهر نهاوند فردا جمعه میزبان بزرگترین رویداد ورزش صبحگاهی استان در سال جاری است.

سعیدیان افزود: در این رویداد استانی بیش از ۲ هزار ورزشکار صبحگاهی از شهرستان های مختلف در گردهمایی بزرگ به ورزش خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این همایش زیر نظر هیات ورزش های همگانی استان همدان و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان نهاوند در مجموعه ورزشی علیمرادیان این شهرستان برگزار خواهد شد و حضور عموم مردم نیز در این برنامه آزاد است.

سعیدیان بیان کرد: تاکنون نظیر چنین برنامه گسترده را در غرب کشور نداشته ایم و همدان امسال بزرگترین رویداد ورزش صبحگاهی را در این منطقه برگزار می کند.

استان همدان دارای بیش از ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زیرمجموعه ورزش همگانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha