۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 84972083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار بی واسطه استاندار آذربایجان غربی با اقشار مردم

ارومیه - ایرنا - محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در بیست و دومین جلسه ملاقات مردمی بی واسطه با تعدادی از اقشار مختلف دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معتمدیان روز شنبه با ۲۵ نفر از اقشار مختلف مردم که برای دیدار با استاندار در سالن شهید نیکخواه حضور یافته بودند دیدار کرد و مردم نیز رودرو و مستقیم مسایل و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف در میان گذاشتند.

درخواست کنندگان برای ملاقات‌ مردمی با استاندار آذربایجان‌غربی غربی می‌توانند با تماس با شماره ۱۱۱ (سامد) درخواست ملاقات حضوری خود را ثبت کنند.

دیدار بی واسطه استاندار آذربایجان غربی با اقشار مردم

دیدار بی واسطه استاندار آذربایجان غربی با اقشار مردم

دیدار بی واسطه استاندار آذربایجان غربی با اقشار مردم

سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

این سامانه از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است و با اصلاح رویکردهای خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های ذی‌ربط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

کلیه مسایل و مشکلات مردم که از طریق سامانه ۱۱۱ طرح می‌شود، به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع داده می‌شود و دستگاه‌ها موظف به پیگیری و حل مشکلات طرح‌شده در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی خود می‌باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha