۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84978509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اوج هیجان در لیگ برتر فوتبال همدان

۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 84978509
اوج هیجان در لیگ برتر فوتبال همدان

همدان- ایرنا- لیگ برتر فوتبال همدان در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت در بالا و پایین جدول در اوج حساسیت و هیجان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لیگ برتر فوتبال همدان همواره یکی از پرشورترین لیگ‌های فوتبال غرب کشور به شمار می‌رود و تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی از بازیکنان مستعد در کنار بازیکنان با سابقه حضور در لیگ‌های کشوری بهره مند هستند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال همدان در حالی عصر جمعه برگزار شد که تیم‌های بالانشین جدول برای بقا در کورس قهرمانی برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

ستاره سرخ تویسرکان پدیده امسال مسابقات با پیروزی برابر عقاب الوند اسدآباد توانست باردیگر به صدرنشینی خود در لیگ برتر فوتبال استان همدان ادامه بدهد، تک گل این بازی را رضا حسینی در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند.

ستاره سرخ با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد و بازهم در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت و عقاب الوند نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

در دیگر مسابقه حساس این هفته تیم‌های ذوب و فلزات بهار و شهدای جورقان در بهار به مصاف هم رفتند که شهدای جورقان با گل‌های محمد احمدی در دقیقه ۶۴ و لقمان علی مرادیان در دقیقه ۷۶ به نتیجه ۲ بر یک دست یافت تا ذوبی‌ها به رده سوم جدول سقوط کنند.

تک گل ذوب و فلزات را امین وفایی در دقیقه ۷۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با ۲۶ امتیاز به رده سوم جدول سقوط کند و الوندنوین همدان که این هفته با قرعه استراحت روبه رو بود، با ۲۷ امتیاز جایگاه دومی خود را تثبیت کرد.

همچنین تیم شهدای جورقان با ۹ امتیاز و یک پله صعود در رتبه هشتم جدول قرار گرفت تا با امیدواری بیشتری بازی‌های باقی مانده را برای بقا در لیگ برتر فوتبال همدان ادامه بدهد.

تیم‌های یاران داریوش نهاوند و مهر همدان در دیگر بازی این هفته در نهاوند به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با گل‌های امیرحسن کاری در دقیقه ۸۱ و محمدرضا مولوی در دقیقه ۸۶ با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

یاران داریوش با این نتیجه ۱۸ امتیازی شد و بدون تغییر در جایگاه ششم جدول باقی ماند و تیم مهر نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این هفته پاسارگاد نوین نهاوند در خانه به مصاف شهرداری مریانج رفت که با ۲ گل امین سراقی با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.

پاسارگاد نوین با این نتیجه ۲۵ امتیازی شد و با قرارگیری در رتبه چهارم جدول به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد و شهرداری مریانج نیز با هفت امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفت تا به عنوان گزینه اصلی سقوط شناخته شود.

رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استان همدان اواخر هفته جاری پیگیری می‌شود و تیم مهر به مصاف ذوب و فلزات خواهد رفت، شهدای جورقان به مصاف پاسارگاد نوین نهاوند می‌رود، عقاب الوند اسدآباد میزبان الوند نوین خواهد بود و شهرداری مریانج پذیرای ستاره سرخ خواهد بود.

تیم‌های داریوش، پاسارگاد نوین و گرین‌کشاورز نهاوند، الوند نوین، مهر و شهدای جورقان همدان، ذوب‌فلزات بهار، شهرداری مریانج، ستاره‌سرخ تویسرکان و عقاب‌الوند شهرستان اسدآباد فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال استان همدان را تشکیل می‌دهند.

تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور راه خواهد یافت ضمن اینکه هم اکنون استان همدان دارای یک نماینده در لیگ یک، یک نماینده در لیگ ۲ و یک نماینده در لیگ دسته سه فوتبال کشور است.

استان همدان ۱۰۰ تیم فوتبال در رده‌های سنی مختلف دارد و ۱۰ هزار فوتبالیست در سطح شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha