۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84984018
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تنور لیگ برتر فوتبال همدان داغ شد

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳
کد خبر: 84984018
تنور لیگ برتر فوتبال همدان داغ شد

همدان-ایرنا- مسابقات لیگ برتر فوتبال همدان با پایان یافتن رقابت تیم‌ها در هفته شانزدهم و جایگاه تیم‌ها در جدول به اوج حساسیت رسیده و داغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پیکارهای هفته شانزدهم، تیم‌های مدعی قهرمانی برابر حریفان خود پیروز شدند و در قعرجدول نیز همچنان ۲ تیم شهدای جورقان و شهرداری مریانج گزینه اصلی سقوط هستند.

در پیکارهای هفته شانزدهم این مسابقات تیم پاسارگاد نوین نهاوند در ورزشگاه شهید شمسی پور برابر شهدای جورقان سه بر یک به برتری رسید.

برای پاسارگاد نوین امین سراقی در دقیقه ۳۵ و علی اکبر احمدوند ۲ بار در دقایق ۶۷ و ۹۰ گلزنی کردند، تک گل شهدای جورقان را علی عاشقلو در دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پاسارگاد نوین با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد و در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت، شهدای جورقان نیز با ۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم ستاره سرخ تویسرکان در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان به مصاف شهرداری مریانج رفت که با گل‌های رضا حسینی در دقیقه ۵۵ و مرتضی شمس اللهی در دقیقه ۸۲ به برتری رسید.

ستاره سرخ با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد و شهرداری مریانج نیز با هفت امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

تیم‌های عقاب الوند اسدآباد و الوند نوین همدان در دیگر دیدار این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که الوند نوین سه بر صفر به برتری رسید، گل‌های الوند نوین را حسین احمدی در دقیقه ۵۰، امین وکیلی در دقیقه ۸۱ و بهنام رسولی در دقیقه ۹۷ به ثمر رساندند.

الوند نوین با این نتیجه ۳۰ امتیازی شد تا همچنان تعقیب کننده اصلی ستاره سرخ در صدر جدول باشد و عقاب الوند نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

دیدار تیم‌های مهر همدان و ذوب و فلزات بهار نیز بدون گل به پایان رسید تا ذوب و فلزات که برای دومین هفته از ناکامی‌های خود با ۲۷ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار بگیرد، مهر نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال استان همدان اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین بازی‌ها پاسارگاد نوین در نهاوند به مصاف ذوب و فلزات می‌رود، یاران داریوش پذیرای عقاب الوند خواهند بود، ستاره سرخ با شهدای جورقان دیدار و الوند نوین برابر شهرداری مریانج صف آرایی می‌کند.

تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور راه خواهد یافت.

هم اکنون استان همدان دارای یک نماینده در لیگ یک، یک نماینده در لیگ ۲ و یک نماینده در لیگ دسته سه فوتبال کشور است.

استان همدان ۱۰۰ تیم فوتبال در رده‌های سنی مختلف دارد و ۱۰ هزار فوتبالیست در سطح شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha