بصیرت‌افزایی مهمترین عامل پیروزی در مقابله با جنگ نرم دشمن است

سنندج-ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: حماسه ۹ دی مظهر شکوه و بصیرت مردم بود و بی شک بصیرت افزایی عامل مهمی در  مقابله با جنگ نرم است.

به گزارش ایرنا، بختیار خلیقی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در سالن اجتماعات اداره صمت استان برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته بصیرت و دهه مقاومت ۹ برنامه توسط کمیته اصناف، صنعت، معدن و تجارت استان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به همت تشکل های بخش خصوصی و بسیج اصناف استان برگزار می شود، افزود: در راستای ترویج جهاد تبیین و بصیرت افزایی نیاز است برنامه های آگاه سازی در جامعه بیشتر برگزار شود.

یکی از اساتید دانشگاه‌های کردستان در این مراسم اظهار داشت: ایام سال به خودی خود عادی هستند و آنچه این روزها را برجسته می کند مجاهدت ها و بصیریت هایی است که توده مردم آنرا خلق می کند.

محرم وزیری با اشاره به اینکه وجود این روزها به عنوان چراغ هدایت مردم عمل می کند، افزود: ۹ دی همان روز شریفی است که مردم با فرامین رهبرشان وارد صحنه شدند و آن حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی بصیریت را حلقه گم شده امروز در تبیین دستاوردها و خدمات نظام خواند و گفت: سال ۱۳۸۸ استکبار جهانی چنان فصل غبارآلودی را ایجاد کرد که مرز حق و باطل بسیار کوتاه شد اما با بصیریت افزایی، روشنگری، هوشیاری و تیزبینی مردم انقلابی ایران، توطئه استعمار و پیاده نظام در داخل کشور باطل شد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در همه پیچ های تاریخی و حساس مردم نشان دادند از خواص و مسئولان هوشیارتر و وفادارتر هستند، بیان کرد: مردم ستون و خیمه حرکت رو به جلو در این نظام مردم سالاری دینی هستند و دستاوردها و پیشرفت های نظام باید تبیین شود و این از وظایف خواص است.

وزیری با تاکید براینکه دشمن سازی باید در اولویت قرار داده شود، گفت: هدف و شیوه دشمن را باید بشناسیم و راه مقابله با این دشمنی را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه غرب نتوانست ملت ما را به زانو درآورد، ادامه داد: امنیت که موتور پیشران در همه عرصه ها است امروز مورد هدف دشمنان قرار گرفته است.

از یکم تا نهم دی ماه به نام هفته بصیرت و از دهم تا بیستم همین ماه هم به نام دهه مقاومت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha