دانش بنیان‌های صنعت نفت دستاوردهای خود را در عسلویه به نمایش گذاشتند

بوشهر- ایرنا - نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، امنیت و حراست صنعت نفت و سلامت، ایمنی و محیط زیست در عسلویه گشایش یافت.

رئیس پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: چهل شرکت که بیشتر آنها دانش بنیان هستند از سراسر کشور دستاورهای خود را در حوزه‌های فناوری اطلاعات و HSC (سلامت، ایمنی و محیط زیست) به نمایش گذاشته‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه که از امروز آغاز شده تا ۱۳ دی ماه ادامه دارد و امیدواریم حاصل گفت‌وگوهای شرکت‌های فناور با مسئولان صنایع در حاشیه این نمایشگاه انعقاد قراردادهای همکاری باشد.

رزمی نیا عنوان کرد: شرکت شتاب دهندگان بازار پارس و آتیه ساز فناوری از زیر مجموعه‌های پارک علم و فناوری خلیج فارس، مجری این رویداد هستند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با اشاره به حمایت شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه انرژی پارس از برگزاری این نمایشگاه دانش بنیان، عنوان کرد: در این ۲ نمایشگاه با هماهنگی شرکت پتروشیمی پاسارگاد نشست‌های رو در رویی با حضور واحدهای فناور و دانش بنیان و مدیران صنایع ترتیب داده شده است.

وی اضافه کرد: امروز صبح نشست خوبی با حضور رئیس سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات در عسلویه برگزار شد و شرکت های فناور و دانش بنبان توانمندی‌ها و نمایندگان صنایع نیازمندی‌های خود را ارائه کردند که امیداست خروجی آن امضای قرارداد صنایع با واحدهای فناور و دانش بنیان استان بوشهر باشد.

استان بوشهر در نیمه دوم امسال میزبان هفت نمایشگاه شرکت‌های فناور و دانش بنیان است که پنج مورد آن در عسلویه برپا شده و می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha