عملیات ساخت ۱۵۵۰ واحد مسکن در بندر انزلی آغاز شد

رشت - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت ۱۵۵۰ واحد مسکن در زمینی به مساحت هشت هکتار قالب طرح نهضت ملی در بندر انزلی آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در مراسم کلنگ زنی این پروژه افزود: این پروژه در مساحت هشت هکتار و در قالب ۱۵۰ بلوک ساخته می شود و ۷۵۰ متر مربع آن عرصه مذهبی ، اداری و خدماتی است.

هادی رحمانی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح و مردم ساخته می شود و ۵۰ واحد نیز در اختیار فرماندار برای کسانی به عنوان سرایدار و نگهبان پیش بینی شده است.

وی مدت پیش بینی شده برای اجرای پروژه یک‌هزارو ۵۵۰ واحدی بندر انزلی را دو ساله عنوان کرد.

امام جمعه انزلی نیز با اشاره به اینکه آیات بسیاری در قرآن کریم برای ارامش انسان‌هاست، گفت: ازدواج و مسکن دو موردی است که انسان‌ها را به آرامش می رساند.

حجت الاسلام شمس الدین حسینی افزود:خانه یکی از چیزهایی است که موجب آرامش می شود و تامین آن به‌شدت موجب نگرانی افراد می شود و در دولت سیزدهم تلاش این است که عقب ماندگی ها را جبران کند.

وی اظهار داشت: در دولت جهادی و پر تلاش آیت الله رئیسی باید در کنار مسکن و تامین مسکن به عدالت توجه شود و نباید کسانی که دستشان نمی رسد بی‌بهره بمانند و امیدواریم کمتر از ۲۴ ماه این پروژه ها آماده شود.

امام جمعه انزلی گفت: هرچه تسریع در کار کنید، دل‌های بسیاری را شاد می کنید.

پور خوش سعادت فرماندار انزلی نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت سرتیپ قاسم سلیمانی با بیان اینکه دشمن قد دار ما جنایت دیگری آفرید، مهمترین ویژگی مکتب شهید سلیمانی را خدمت به مردم دانست.

وی تصریح کرد: آن چیزی که باید بدانیم و برنامه ریزی کنیم نحوه خدمت به مردم است.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه شعار این دولت، عدالت است ، گفت: دولت بدنبال گسترده کردن عدالت است و نباید این‌گونه باشد که عده ای بخورند و بریزند و بپاشند و دیگر بی بهره بمانند و باید از امکانات برای توزیع عدالت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این مکان سال ها در اختیار یک دستگاه دولتی بدون استفاده بوده و اکنون برای استفاده مردم قرار گرفته است،اظهار داشت:۵۰۰ واحد مربوط به نیروهای مسلح ،۵۰۰ واحد جهاد کشاورزی و ۵۰۰ واحد سایر مردم است

پور خوش سعادت افزود: این یک‌هزار و ۵۰۰ واحد از دو هزار و ۵۰۰ واحد پیش بینی شده است و یک‌هزار واحد دیگر هم درمراحل بعدی اجرا می شود.

امیر ناخدایکم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیز با گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی خدمت رسانی به مردم را از افتخارات شهید سلیمانی خواند و ابراز امیدواری کرد که این پروژه در راستای اهداف با سرعت و کیفیت بالا شروع کار کند .

وی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در هر جایی که نیاز باشد، به مردم و ارگان های دولتی کمک و در این پروژه هم کمک رسانی می کند و در جهت رفاه حال مردم گام بر می داریم.

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان واقع است. تا کنون هفت هزار و ۱۱۴ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کردند که یک‌هزار و ۴۸۹ نفر حائز شرایط شناخته شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha