جمشیدی: نمی‌خواهیم درگیر پلی‌اف شویم؛ هدف ما صعود به عنوان تیم اول است

تهران- ایرنا- بازیکن بسکتبال تیم شهرداری گرگان گفت: هنوز دور برگشت باقی مانده است و دو بازی خارج از خانه پیش رو داریم، ما می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم تا درگیر پلی‌اف نشویم.

به گزارش ایرنا، هفته سوم از سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا امروز در شرایطی پیگیری شد که تیم شهرداری گرگان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی مقابل نفت عراق قرار گرفت و اولین شکست نماینده عراق را رقم زد.

«محمد جمشیدی» بازیکن تیم شهرداری گرگان پس از پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب تمرین کرده بودیم و با آمادگی کامل پا به این مسابقه گذاشتیم.

وی افزود: در بازی قبلی شکست خوردیم و درباره آن بازی حرف زده شد اما همدل و متحد آمده بودیم تا یک پیروزی بزرگ را به دست آوریم.

من دچار مصدومیت شدم اما مشکل خاصی نیست و امیدوارم بتوانم در مسابقاتی که شهرداری گرگان پیش رو دارد به میدان بروم و بازیکن مثمر ثمری باشم.

بازیکن تیم شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: از هواداران گرگان تشکر می‌کنم که مسافت زیادی را طی کردند و به تهران آمدند و این برد متعلق به همه آنهاست.

جمشیدی تصریح کرد: هنوز دور برگشت باقی مانده است و دو بازی خارج از خانه پیش رو داریم، ما می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم تا درگیر پلی‌اف نشویم.

امیدوارم مسولان همکاری لازم را در لیگ با تیم شهرداری گرگان داشته باشند و تا بتوانیم با ریکاوری خوب در مسابقات به میدان رفته و نماینده شایسته‌ای برای ایران عزیز باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha