حجاب باعث گرایش بانوان به ارزش ها می شود

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: حجاب باعث گرایش بانوان به ارزش ها و کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "بهروز شمسی فر" در خطبه های نمازجمعه خرم آباد افزود: تلاش رضا شاه پهلوی برای کشف حجاب با استقامت و ایستادگی بانوان این مرز و بوم مواجه و این دسیسه نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه حجاب یک ضرورت دینی است اظهار داشت: تردیدی نیست که رعایت حجاب از ضروریات دین است و بنابر آیات الهی؛ زنان مومن باید پوشیده باشند و زینت خود را برای افراد نامحرم آشکار نسازند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور ادامه داد: دشمن تلاش بسیاری برای کم رنگ کردن حجاب بانوان ایران اسلامی کرد که این نقشه نیز با همت و استقامت بانوان ناموفق بود چراکه زنان کشور می دانند حجاب باعث استحکام خانواده و گرایش به ارزش ها می شود.

وی با تاکید بر اینکه حجاب مانع از بندگی شیطان می شود عنوان کرد: زنان کشور ما قبل و بعد از انقلاب مقید به حجاب هستند و در عرصه های مختلف علمی، فناوری و ورزش با پوشش اسلامی در قله های موفقیت قرار گرفته اند.

خطیب جمعه موقت خرم آباد گفت: حجاب باعث امنیت است و مانع از پیشرفت نیست و موید این مطلب حضور بانوانی است که مردان نتوانسته اند به موفقیت های آنها دست یایند.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود گفت:۱۸ دی سالروز قیام مردم قم در سال ۵۶ است که این سرآغازی برای سرنگونی نظام فاسد پهلوی شد.

وی با اشاره به سالروز مرگ امیرکبیر بیان کرد: این شخصیت شجاع و با دیانت برای تعالی کشور تلاش کرد و نام نیکش در تاریخ این کشور ماند که از مسولان نیز انتظار می رود اینگونه باشند؛ مشکلات را رصد و به موقع اقدام کنند.

وی افزود: اختلاف قیمت برخی اجناس در بازار به دلیل عدم نظارت و مدیریت است که در این خصوص باید مشکلات مردم برطرف و گرانی ها کم شود.

حجت الاسلام شمسی فر همچنین با بیان اینکه تحریم ها در گرانی های موجود تاثیرگذار بوده است عنوان کرد: برخی از گرانی ها نیز ربطی به تحریم ندارد که مسوولان باید نظارت ها را دقیق تر انجام دهند و با افراد خاطی برخورد جدی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha