۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84992421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:بکارگیری اتباع خارجی موجب از دست رفتن فرصت های شغلی جوانان می شود

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت:اشتغال اتباع بیگانه در مشاغل داخلی موجب از دست رفتن فرصت های شغلی برای جوانان بیکار شده است، از این رو ساماندهی اتباع بیگانه برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن مشاغل داخلی ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، محمدشریف زارعی روز یکشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان کاشان افزود: باید جرایم مربوط به استفاده و بکارگیری  اتباع بیشتر شود،چون فرصت های شغلی جوانان ایرانی توسط آنان تصاحب می شود،از اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، انتظار بیشتری درخصوص جلوگیری از اشتغال اتباع وجود دارد و آمار به کارگیری اتباع باید به شکل روزانه رصد شود.

وی اظهار کرد:باید به مقوله اشتغال و رفع مشکل بیکاری به عنوان اصلی ترین معضل کشورتوجه شود، اولویت اصلی ما در کاشان رفع مشکل بیکاری قشر تحصیل کرده است،در حال حاضر، میزان اشتغال توسط برخی از دستگاه های دولتی قابل قبول نیست.
فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: اگر بخواهیم مشکلات مربوط به بیکاری را رفع کنیم همه دستگاه های عضو کارگروه اشتغال، باید سهیمه اشتغال خود را ۱۰۰ درصد محقق کنند.
زارعی با اشاره به لزوم اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی آسان در کاشان افزود: نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی در بحث اشتغال‌زایی هم باعث جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای این نوع تسهیلات می‌ شود و هم می تواند در افزایش آمار اشتغال دستگاه های متولی موثر باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha