هشت فقره تسهیلات کمک به درآمد دهیاری‌های استان سمنان مصوب شد

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: هشت فقره تسهیلات بانکی ویژه کمک به درآمد پایدار دهیاری‌های استان با نرخ سود مناسب مصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی روز دوشنبه به خبرنگاران افزود: هشت فقره تسهیلات بانکی برای دهیاری‌های نقاط مختلف استان با هدف کمک به تامین درآمد پایدار دهیاری‌ها و توسعه روستایی مصوب شد.

وی با اشاره به اختصاص این تسهیلات به اجرای طرح‌های درآمدزا، گردشگری و خرید ماشین‌آلات در روستاهای استان سمنان، افزود: هشت طرح مربوط به خرید کامیون، بیل مکانیکی یا تراکتور و طرح‌های گردشگری تصویب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ابراز داشت: میزان این تسهیلات بانکی از ۴۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد تومان است.

حمیدی تاکید کرد: این تسهیلات بانکی فقط برای دهیاری‌ها درنظرگرفته شده است و به منظور تامین منافع عمومی روستاها است و به اشخاص تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بنابراین، این تسهیلات بانکی فقط از سوی دهیاری‌هایی قابل تقاضا است که طرح‌های درآمدزای مشخص داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد: نرخ سود بانکی این تسهیلات هشت درصد است و تسهیلات از سوی پست بانک ارایه می‌شود.

بنا به اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، پرداخت ۳۰۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه اشتغال روستایی و عشایر منجر به اشتغالزایی برای سه‌هزار و ۴۲۰ نفر در استان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha