۲۰ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۳۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84995068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عصبانیت و نگرانی رژیم صهیونیستی از اتحاد و همکاری نزدیک گروه‌های مقاومت
گردان های شهدای اقصی

تهران- ایرنا-رسانه‌های رژیم صهیونیستی نسبت به همکاری گروه های مختلف فلسطینی ابراز نگرانی کردند و پیش بینی ها از تشدید اقدامات ضد انسانی رژیم آپارتاید علیه مردم غیر نظامی حکایت دارد.

به گزارش ایرنا از شبکه "المیادین"، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که همکاری میان گردان شهدای اقصی و سرایا القدس (گروهان قدس) در شمال کرانه باختری برای اسرائیل بسیار نگران کننده است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ۲۵ مهرماه اعلام کرد که گروه مبارز نوظهور "عرین الاسود" را در میدان نبرد با اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری رود اردن تنها نخواهد گذاشت.

گردان های جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: اگر اشغالگران به گروه مبارز عرین الاسود در شهر نابلس حمله کنند، مراکز ایست و بازرسی اشغالگران در اطراف شهر جنین در امان نخواهد ماند.

گردان های جنین در بیانیه خود تاکید کرد: ما و عرین الاسود و گردان نابلس و همه مبارزان در یک مسیر و هدف قرار داریم و در کنار آنها مبارزه خواهیم کرد؛ حتی اگر مجبور به اعزام مبارز به نابلس برای یاری رساندن به برادرانمان باشیم.

سران رژیم صهیونیستی در سه ماه اخیر و بویژه پس از حمله نظامی سه روزه این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

با وجود همه این تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی، مردم و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری بر شدت عملیات خود علیه نظامیان و شهرک نشینان این رژیم در کرانه باختری افزوده‌اند؛ به گونه‌ای که صدای بسیاری از رسانه‌ها و تحلیلگران صهیونیست را درآمده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها ربوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha