۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84995667
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها نقد منصفانه کنند؛ تخریب راه به جایی نمی‌برد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه باید در کنار مردم و با آنان شفاف بود، گفت: رسانه‌ها باید نقد منصفانه کنند و از تخریب بپرهیزند زیرا نقد موجب رشد و زدودن نقاط ضعف می شود در حالیکه تخریب هیچ مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر گیلان با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم و باید راه خود را با تمام توان ادامه دهیم، افزود: زمانی که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه عنوان می کنند، بر ماست که این امر را در اولویت قرار دهیم.

وی عنوان کرد: این امر وظیفه سنگینی برای مدیران ایجاد می کند که باید بیش از همیشه به آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمن، امروز امپراطوری رسانه‌ای را بکار گرفته و علیه نظام ما دیکتاتوری خبری و خفقان رسانه ای ایجاد کرده است، افزود: ما چله اول انقلاب را با ایثار، جانفشانی و مجاهدت بسیار پشت سرگذاشتیم و برای چله دوم نیز باید از همه ظرفیتها استفاده کنیم.

عباسی به نقش موثر رسانه ها در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه فتنه‌های دشمنان تمام نمی شود، ما باید بسیار هوشمند عمل کرده و با قدرت به کار خود ادامه دهیم و در این میان نقش و وظیفه رسانه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استاندار گیلان تصریح کرد: دشمن جرأت نمی کند که به مرزهای ما چشم طمع داشته باشد از این رو وارد جنگ ترکیبی شده و در این شرایط باید در مدارس، دانشگاه ها، پایگاه ها، ادارات سرمایه گذاری بیشتری نموده و از طریق بسیج رسانه سواد رسانه ای را ارتقاء دهیم.
عباسی با بیان اینکه ما با تکیه بر خداوند و داشته های غنی چون شهدا و شهید سردار سلیمانی به آینده امیدواریم، افزود: اگرچه شرایط سخت است اما وظیفه همه ما عمل و حرکت در مسیر صحیح است.

ارسال ۱۴۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان هم در ابتدای این مراسم با اشاره به ارسال بیش از یک‌هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۱ محور عمومی و سه محور بومی برگزار شد و در مجموع یک‌هزار و ۴۸۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر گیلان ارسال گردید.

مهدی پارسا افزود: با تلاش اصحاب رسانه، جشنواره ابوذر در هفت دوره گذشته عملکرد موفقی در تقویت اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب داشته است. 

وی بابیان اینکه یکی‌از مشکلات اصحاب رسانه را بیمه خبرنگاری دانست و افزود: خبرنگاران سه دهه مشکل بیمه خبرنگاری دارند لذا از تمامی مسؤولان برای حل این مشکل چاره ای بیاندیشند. 

پارسا با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین و اجرای درست آن توسط اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران در اجرای فرضیه جهاد تبیین نقش بسیار مهمی دارند لذا می‌توان اصحاب رسانه را پیشران های اصلی جهاد تبیین هستند و باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند. 

وی نقش بانوان در جامعه به ویژه در حل مشکلات را بسیار موثر دانست و افزود: برگزاری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان فرصت خوبی بود تا ظرفیت‌شناسی شود. 

در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر که با حضور سردار حسن معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، اصحاب رسانه و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد در نهایت برگزیدگان این جشنواره تجلیل و تقدیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha