۲۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84995742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:اقدام نشریه فرانسوی با هدایت اربابان صهیونیست انجام شد

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقام معظم رهبری و مرجعیت با هدایت اربابان صهیونیست انجام شد، چون دشمن امروز مرجعیت تشیع و راس هرم را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی روز چهارشنبه در جمع طلاب حوزه های علمیه و افشار مردم در محکومیت اهانت مجله فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی افزود: طبق آیه صریح قرآن،مهم ترین دشمن مسلمانان صهیونیست ها هستند، نخست وزیر غاصب رژیم صهیونیستی در سخنرانی علنی گفته که رئیس جمهور کشورهای آمریکا، فرانسه و صدر اعظم آلمان بدون اجازه ما هیچ کاری نمی کنند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: ملت ایران ریشه توهین روزنامه فرانسوی را صهیونیزم بین الملل می داند و به این دلیل، مرجعیت تشییع، رهبر معظم انقلاب و راس هرم را هدف قرار داده چون وزیر امور خارجه اسبق آمریکا در سخنرانی خود اعتراف کرده بود که ما یک سال نقشه می کشیم و طراحی می کنیم اما رهبر جمهوری اسلامی ایران در یک ساعت سخنرانی تمام تلاش اندیشکده های ما طی یک سال را خنثی می کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: مردم و علما کاشان با این اجتماع عظیم به فرانسه، آمریکا و صهیونیزم و اذنابش همان جمله حضرت زینب(س) در کاخ یزید ملعون را اعلام می کنند، هر غلطی می خواهی انجام بده اما به والله نمی توانی نام ما را از صفحه تاریخ محو کنی.

به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha