۸ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84983366
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

این ملت با حضور آگاهانه و با بصیرت خود الگوی ولایتمداری هستند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: حضور پرشور، حماسی، آگاهانه و بابصیرت مردم شهیدپرور این دیار نشان‌دهنده پایداری و مظهر اقتدار ایران اسلامی و تجلی ولایتمداری است.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی همیشه در مسیر حق و راه نورانی شهدا حرکت کرده و حضور حماسی و بابصیرت مردم در صحنه های مختلف انقلاب، نشان دهنده پایداری و استحکام نظام ایران اسلامی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید قدردان حضور و همراهی مردم باشیم، گفت: باید همراهی و همدلی این ملت سرافراز را ارج گذاشت و با ارائه خدمات شایسته به ملت عزیز ایران در تعالی بیش از پیش نظام اسلامی کوشا باشیم.

وی حفظ ارزشهای و تداوم مسیر شهدا، پیروی از آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را موجب رشد و بالندگی کشور عنوان و بیان کرد: این همدلی و انسجام به طور قطع موجب عصبیت دشمنان و خوشحالی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

عباسی ادامه داد: مردم گیلان در هشتم دیماه سال ۸۸ و مردم ایران در نهم دی آن سال بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند و این نشانی برآگاهی، بصیرت و روح انقلابی این مردم است که همیشه به جهانیان نشان دادند که به موقع وارد صحنه شده و توطئه‌های دشمنان و منافقان را خنثی می‌کنند.

در این مراسم که آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز حضور داشت، سردار عبدالله ضیغمی جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه، بسیج و جبهه انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha