۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84996693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۱۲۷ برنامه همزمان با بزرگداشت مقام زن در ملایر

همدان- ایرنا- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر از اجرای ۱۲۷ عنوان برنامه همزمان با ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر در حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و اقشار این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "مهین نظری" روز پنجشنبه در مراسم جشن بزرگ ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار داشت: این برنامه‌ها با حضور و مشارکت بانوان در بخش‌های مختلف در حال برگزاری و بیانگر نقش اثرگذار زنان در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: به همین مناسبت برنامه محوری و جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن امروز در سالن سه هزار نفری الغدیر برگزار و برنامه‌های شاد و متنوعی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر افزود: نقش حضرت زهرا(س) در حوادث سیاسی و اجتماعی آن دوران نقطه عطفی در تاریخ اسلام است و این نقش باید در جامعه تبیین شود.

نظری ادامه داد: حضرت فاطمه‌زهرا (س) برترین اسوه و الگو برای زنان و دختران است و همانند دیگر زنان نقش مادر و همسر را در خانواده داشت و همواره آرامش و محبت را به اعضای خانواده هدیه می‌داد.

اجرای ۱۲۷ برنامه همزمان با بزرگداشت مقام زن در ملایر

وی با بیان اینکه زنانی که همواره به دنبال رستگاری خود و خانواده هستند، باید حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه خود قرار دهند، افزود: زن در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و علاوه بر نقش اجتماعی‏ در سطح جامعه، مهم‌ترین نقش را در مدیریت کانون خانواده ایفا می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر همچنین به برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در شهر زنگنه، جشن فاطمی در سالن ورزشی تختی شهر ازندریان، شهر جوکار، سالن ورزشی روستای حسین‌آباد ناظم، سالن آمفی‌تئاتر شهر سامن روستای ینگی‌کند، سالن ورزشی اسلامشهر آق‌گل و حوزه ریحانه‌الزهرا(س) از دیگر برنامه‌ها همزمان با ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد.

نظری افزود: همزمان با هفته بزرگداشت زن و روز مادر از ۹۵ نوعروس در راستای ترویج و تشویق ازدواج و مادران دارای سه فرزند و بیشتر، همسران و مادران شهدا به عنوان اسوه صبر و مقاومت تجلیل شد.

وی یادآور شد: در این هفته ۶ سری کمک‌جهیزیه و یکسری سیسمونی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ملایر گفت: در قالب رزمایش فاطمی ۱۱ سری جهیزیه و پنج دستگاه آبگرمکن به همت پایگاه صدیقه کبری (س) روستای علی‌آباد دمق، تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

نظری تهیه ۲ سری کمک‌ جهیزیه به همت بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) و اهدا به نوعروسان نیازمندان و دیدار با خانواده معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت زن در ملایر عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه بانوان در طول سال در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ جشن بزرگ میلاد کوثر روز پنجشنبه با حضور فرماندار ویژه ملایر، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و زنان و دختران فاطمی در سالن سه هزار نفری غدیر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha