۲۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85002135
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: مردم را دسته بندی نکنیم

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۴۹
کد خبر: 85002135
فرماندار ملایر: مردم را دسته بندی نکنیم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه همه دختران و زنان ایرانی با هر ذائقه فرهنگی برای ما عزیز، محترم و شهروند جمهوری اسلامی هستند، گفت: ما نباید مردم را دسته‌بندی کنیم، اگر کسی سلیقه متفاوتی دارد، نباید از جامعه طرد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز چهارشنبه در آئین تجلیل از بانوان شاغل شهرستان ملایر اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه زنان و توجه بیشتر به ظرفیت‌های بانوان به کار گرفته تا بانوان جامعه زندگی بهتری داشته باشند.

وی بیان کرد: پای‌بندی زنان ایرانی به انقلاب، ولایت، ارزش‌های اسلامی، حجاب و عفاف، سناریوی دشمنان را در فتنه اخیر بر هم ریخت و با دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب دشمنان و مخالفان نظام را مایوس کردند.

وی افزود: زنان ایرانی حاضر نیستند حمهوری اسلامی را با منافقان، داعشی‌ها، انگلیس و آمریکا و سران دیگر کشورهای مخالف جمهوری اسلامی عوض کنند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: خروجی مهم سناریوی دشمنان در فتنه و اغتشاشات اخیر، این بود که زنان جامعه ایرانی متدین، انقلابی و ولایت‌مدار هستند و دین، انقلاب و وطن خود را دوست دارند، حتی اگر سلیقه و دائقه فرهنگی آنها متفاوت باشد و مشکلات و انتقاد هم داشته باشند.

وی گفت: زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخلاف ادعاها و نگاه‌های جامعه غربی، از جایگاه والایی برخوردار است.

معاون استاندار همدان حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ابعاد والای شخصیتی بانوی دو عالم را الگویی تمام و کمال برای زنان و دختران جامعه ایران اسلامی دانست و افزود: الگویی که جمهوری اسلامی از زن در حوزه‌های مختلف ارائه کرده، خشم دشمنان را برانگیخته است.

فرماندار ملایر: پای‌بندی زنان به انقلاب و ارزش‌ها  سناریوی دشمن را برهم ریخت

اسماعیلی یادآور شد: زن از نگاه اسلام و جمهوری اسلامی، از جایگاه و حقوق برابری با مردان برخوردار است و نگاه جمهوری اسلامی به زنان مترقی است.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، الگویی برای دیگر زنان هستند و باید ضمن رعایت الزامات، مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.

اسماعیلی گفت: زن به عنوان رکن اصلی خانواده و تربیت نسل‌های آینده، همواره شایسته تجلیل و بزرگداشت است.

به گزارش ایرنا: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن، از بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان ملایر تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha