یخ زدگی در راس تماس‌های بحران آبفای خراسان‌شمالی قرار گرفت

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۸۰۰ تماس تلفنی از صبح امروز(پنجشنبه) تاکنون با مرکز ۱۲۲ با موضوع یخ زدگی تأسیسات آب و فاضلاب از سوی شهروندان استان گرفته شده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی آبفای خراسان شمالی، رضا نعیمی روز پنجشنبه اظهار کرد: بیشترین این تماس ها در خصوص یخ زدگی از شهر بجنورد و منطقه گلستان شهر بوده است.

وی افزود: دیگر تماس‌ها در خصوص یخ زدگی از کوی وحدت شیروان، خیابان طالقانی اسفراین و شهرستان های فاروج و جاجرم بوده است.

نعیمی با تاکید بر عایق بندی کنتور و شیرآلات، گفت: مشترکان آب با عایق های حرارتی، پشم شیشه، پارچه و پتو، کنتور و خطوط لوله های آب شرب منازل و ادارات را عایق بندی کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان شمالی اضافه کرد: مشترکانی که تانکر آب در معرض هوای آزاد دارند حتما نسبت به عایق بندی حراراتی، پشم شیشه و حتی پتو پیچ یا پارچه پیچ آن مبادرت کنند و در صورت غیر نیاز بودن آن را تخلیه نمایند.

وی تاکید کرد: همچنین شهروندان از ریختن آب داغ و یا حرارت مستقیم بر روی کنتور و شیرآب برای باز شدن یخ به شدت خودداری کنند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی کاهش ۲۴ درجه ای دمای هوا را در سردترین ساعات پیش بینی کرده است که در شبانه روز گذشته برخی از مناطق استان دما به زیر ۲۴ درجه سانتیگراد نیز رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha