۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84998582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: از ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده شود

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: با توجه به وجود جوانان متعهد و کارآمد باید از ظرفیت و توان آنها در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" روز شنبه در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ملایر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق جهاد تبیین طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به معنای واقعی در جامعه عملی نشده است، افزود: امروز دشمن از همه ابزارها علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کند که در این ارتباط باید مراقب باشیم.

امام جمعه ملایر با تاکید بر ضرورت پرورش نیروهای جوان و استفاده از آنان در پست‌های مدیریتی، بیان کرد: به دور از هر گروه، حزب و جناح سیاسی باید برای خدمت به مردم و پیشرفت نظام و انقلاب تلاش کنیم.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه مردم انقلابی و ولایت‌مدار، زیرمجموعه هیچ حزب و گروه سیاسی قرار نمی‌گیرند، تاکید کرد: ما از اقدامات موثر حمایت می‌کنیم و حزب و گروه سیاسی در این زمینه فرقی ندارند.

وی با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت‌زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) عمر شریف خود را در راه رضای خدا و خدمت به خلق و اسلام گذاشت و این شخصیت الگوی زن و مرد و جامعه بشری شد و به همین دلیل روز میلاد فرخنده‌اش را روز مادر نامیده‌اند.

امام جمعه ملایر: از ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز اصحاب رسانه این شهرستان را از نجیب‌ترین و پای کارترین رسانه‌ها دانست و گفت: اصحاب رسانه ملایر در دوران همه‌گیری کرونا و در بازرسی‌های میدانی، در خط مقدم بودند و اقدامات موثری انجام دادند.

حجت الاسلام "طالب ترکاشوند" با بیان اینکه جامعه خبری ملایر نیروهایی خوب، فهیم و انقلابی هستند، افزود: در حال حاضر اهالی رسانه این شهرستان در تمام عرصه‌ها از جمله فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها پای کار هستند و در عرصه جهاد تبیین به خوبی وارد عمل شده‌اند.

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر نیز با تاکید بر اینکه واقعیت‌ها و حقایق باید برای جامعه به ویژه نسل جوان بیان شود، گفت: اقناع‌سازی برای جلوگیری از گرایش جوانان به رسانه‌های غربی، نیازمند تلاش بیشتر رسانه‌های داخلی است.

"شهرام ذبیحی" خنثی‌سازی رسانه‌های غربی در سیاه‌نمایی از دستاوردهای نظام و انقلاب را وظیفه مهم دیگر رسانه‌های داخلی دانست و افزود: دشمنان در دهه سوم انقلاب جنگ هوشمند را در دستور کار خود قرار دادند و در دهه چهارم، جنگ ترکیبی تمام عیاری را اجرا کردند.

وی ترویج یاس و ناامیدی توسط دشمن در جامعه را یکی از مولفه‌های جنگ ترکیبی دانست و افزود: رسانه‌ها در کنار مطالبه‌گری باید واقعیت‌ها را به تصویر بکشند و در جامعه امیدآفرینی کنند.

مسئول نمایندگی خانه مطبوعات استان همدان در شهرستان ملایر نیز اظهار داشت: جامعه خبری شهرستان به دور از هرگونه حاشیه، برای انتشار اخبار موثق و دقیق تلاش می‌کنند.

"معصومه موسوی" ابراز امیدواری کرد: حضور حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر منشا خدمات ارزنده و خیر و برکت برای این شهرستان باشد و اهالی رسانه بیش از پیش از رهنمودهای وی بهره‌مند شوند.

وی ملایر را جزء اولین شهرستان‌های استان در پوشش و انتشار به موقع اخبار نماز جمعه، اخبار فرهنگی و مناسبتی و دارا بودن نمایندگی خانه مطبوعات دانست و ادامه داد: جامعه خبری این شهرستان با حفظ وحدت، همدلی و وفاق تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت ملایر در کنار مدیران به کار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha