۳۰ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85004327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: اتحادیه اروپا با تحریم سپاه به خود خسارت می زند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: اتحادیه اروپا در عملی احمقانه و وقیحانه نهاد انقلابی سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده است که با این اقدامات به خود خسارت و مشت می زند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: سپاه پاسداران، ارتش، نیروهای فراجا و وزارت اطلاعات در این مملکت در دل مردم جای دارند و مردم با تمام وجود از این نیروها حمایت می‌کنند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه نیروهای نظامی با تشکیل جبهه مقاومت در جهان دارای آبرو هستند، ادامه داد: معرفی یک نهاد نظامی و رسمی کشور به عنوان یک سازمان تروریستی نشان می‌دهد که آنها از اقدامات ایران کلافه شده‌اند.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه پارلمان اروپا تحمل دیدن احترام مردم به نیروهای مسلح را ندارد، گفت: تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یا شهید حججی نمونه بارز علاقه‌مندی و وفاداری مردم ایران به سپاه و نیروهای مسلح است.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای خنثی کردن تحریم‌ها و تحرک‌های دشمنان، افزود: نباید از تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام خسته‌ شویم بلکه باید دشمن را خسته کنیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به افت فشار گاز در برخی نقاط کشور به دلیل سرمای زمستان، خاطرنشان کرد: دشمنان به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند تا خدمات نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه انقلاب در طول ۴۴ سال دستاوردهای زیادی به ویژه در حوزه گازرسانی داشته است، افزود: گازرسانی به روستاها از جمله این اقدامات است و طبق آمار ۳۵۰ هزار کیلومتر گاز در کشور لوله‌گذاری و ۴۰ هزار کیلومتر لوله فشار قوی و مابقی برای منازل و تجاری انجام شده است.

امام جمعه ملایر خواستار رعایت الگوی مصرف توسط مردم، با شکرگزاری بارش‌های اخیر افزود: کشور ما یک منطقه کم بارش است و سد اکباتان همدان خشک شد و مشکلاتی برای مردم به وجود آورد.

حجت الاسلام ارزنده گفت: وضعیت آب به اندازه‌ای بحرانی است که در برخی مناطق از جمله سیستان و بلوچستان به چاه‌های ژرف رو آوردند تا مشکل آب منطقه را حل کنند.

وی به اقدامات وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تبدیل تولید محصولات آب‌بر به کشاورزی فرامنطقه‌ای اشاره و تاکید کرد: وظیفه داریم با اصلاح الگوی کشت و بهینه‌سازی مصرف، برای عبور از بحران آب کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha