مهارت‌افزایی شاغلین بخش آسانسور و پله‌برقی با همکاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی

تهران- ایرنا- دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته موافقت‌نامه‌ای را برای احراز صلاحیت حرفه‌ای شاغلین این بخش امضا کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، این موافقت نامه با هدف بهبود ارتباط اثربخش بین نظام اشتغال و نظام آموزش عالی مهارتی برای شناسایی نیروی کار شایسته و توانمند و آماده ورود به بازار کار امضا شد. با تحقق این همکاری، سطح عملکرد شاغلین بخش آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته از طریق احراز صلاحیت‌ها و توانمندی‌های حرفه ای ارتقا می یابد.

در این موافقتنامه همکاری که به امضای مدیرکل دفتر صلاحیت حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی و رئیس اتحادیه کشوری آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته رسید بر مواردی چون احصاء شایستگی های شغلی، اجرای دوره های آموزشی تکمیلی و تخصصی، ‌طراحی و اجرای آزمون ها و صدور گواهینامه مشترک تاکید شده است.

به گزارش ایرنا، دانشگاه جامع علمی‌کاربردی دانشگاهی دولتی است و از سال ۱۳۷۳ زیرمجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرده است. این دانشگاه تنها دانشگاه کارآفرین و مهارت محور در ایران است.

در این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه نسل سوم ایران، رشته ها و واحدهای درسی هر رشته، به گونه ای طراحی شده اند که فارغ التحصیلان بتوانند بلافاصله پس از پایان تحصیلات جذب بازارکار شوند. درحال حاضر بیش از ۴۰ وزارتخانه، سازمان و نهاد برنامه ریزی و اجرایی با دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری دارند. بنابراین برنامه های آموزشی (درسی) با همکاری دستگاه های اجرایی فوق و برحسب نیاز جامعه طراحی و تدوین می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha