۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85001518
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۱ هزار سیلندر گاز مایع در خراسان‌شمالی توزیع شد

بجنورد-ایرنا- مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۳۱ هزار سیلندر گاز مایع به عنوان سوخت جایگزین گاز طبیعی میان روستاییان استان توزیع شده است. 

علی اصغر برومند روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع سیلندر گاز مایع به منظور استفاده در زمان احتمال قطعی گاز در حال انجام است.

وی درباره تامین سوخت مورد نیاز اصناف گفت: سوخت مورد نیاز فعالیت گلخانه ها، نانوایی‌ها و مرغداری‌ها تامین است و تاکنون ۵۵۰ هزار لیتر از این فرآورده توزیع شده است.

مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی افزود: یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر ذخیره‌سازی در منابع توزیع سوخت شهری انجام شده است تا در صورت احتمال قطعی گاز توزیع شود.

وی گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار لیتر نفت گاز در بین ۱۵ هزار خانوار روستایی شهرستان های استان که احتمال قطعی گاز وجود دارد، توزیع شده است.

مسوول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی با اشاره به تعطیلی جایگاه های سی.ان.جی و افزایش مصرف بنزین گفت: با تعطیلی جایگاه های سی.ان.جی، مصرف بنزین در برخی از روزها تا ۶۰ درصد افزایش داشته است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

در روزهای اخیر با افزایش مصرف گاز، افت فشار گاز در خراسان شمالی سبب نگرانی شده است.

مصرف گاز خانگی در خراسان شمالی با سرمای زمستانه و برودت هوا افزایش چشمگیری یافته است و این روند فعالیت بسیاری از صنایع استان را کند کرده و نیاز است تا شهروندان در این فصل مصرف این سوخت گرانبها را مدیریت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha