هلال احمر اصفهان به بیش از ۱۷۰۰ حادثه دیده امدادرسانی کرد
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از امدادرسانی به یک هزار و ۷۴۵ حادثه دیده در ۷۲ ساعت گذشته و همزمان با بارش فراگیر و کاهش محسوس دما در استان خبر داد.

داریوش کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح امدادرسانی در مدت اخیر افزود: یک هزار و ۶۳۹ نفر از این حادثه دیدگان به دلیل برف و کولاک به ویژه در محورهای غربی استان اصفهان امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: امدادرسانی هلال احمر در جاده زرین شهر به گردنه رخ واقع در غرب استان از سه شنبه شب بیش از سایر محورها بود و بارش برف و سرما در این منطقه بیشتر از سایر نقاط استان گزارش شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اضافه کرد: از تعداد کل حادثه دیدگان ۷۴ نفر اسکان داده شدند و ۸۹ بسته غذایی نیز بین سانحه دیدگان توزیع شد.

کریمی اظهارداشت: در این مدت همچنین ۱۰ مورد حادثه جاده‌ای، ۶ مورد شهری و پنج حادثه کارگاهی و صنعتی نیز گزارش و امدادرسانی انجام شد.

وی گفت: در ۷۲ ساعت اخیر، ۴۰ گروه عملیاتی متشکل از ۱۱۴ نیروی امدادی حضور داشتند و میانگین مدت زمان عملیات از آغاز تا پایان حوادث(جاده‌ای) حدود یک ساعت و ۳۱ دقیقه بود.

به گزارش ایرنا، بیشتر جاده‌های مناطق استان اصفهان به علت بارش برف که در یک هفته اخیر در شرایط یخ زدگی و لغزندگی بوده است.

استان اصفهان اکنون سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha