۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85004992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: سپاه پاسداران حامی مردم است

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85004992
استاندار همدان: سپاه پاسداران حامی مردم است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ سخت و نرم و همچنین در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همواره در کنار مردم و حامی آنها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز شنبه در همایش بزرگداشت استاد فکر آیت الله محمد تقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به تهدید اروپا به تروریستی خواندن سپاه پاسداران افزود: اروپا اگر اندکی عقلانیت داشته باشد می داند این طرح ناپخته از لحاظ امنیتی و نظامی آنها را با مشکلات جدی مواجه می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی و فعالیت های فکری، اندیشه ای و فرهنگی آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: وی مردی از سلاله پاکان و فرزند راستین اسلام بود و همواره قبل از انقلاب اسلامی یار امام (ره) و در کنار آن حضرت بود.

استاندار همدان آیت الله مصباح را یک متفکر فیلسوف و مرد اخلاق دانست که در پیشانی مبارزه با فرهنگ منحط غرب و رسوایی آن تلاش می کرد اظهار داشت: حکومت پهلوی هیچگاه متوجه حرکات اندیشه ای و پایه ای آیت الله مصباح نبود.

قاسمی فرزاد افزود: آیت الله مصباح زحمات زیادی در گسترش فرهنگ اسلامی به شکل مستدل و با تکیه به آیات و روایات در بین جوانان داشت و جوانان گام دوم انقلاب نیز محصول تلاش وی بود.

وی تاکید کرد: آیت الله مصباح اعتقاد داشت باید نسل جوان را در مقابله با فرهنگ منحط غربی با اندیشه های محکم و پربار معارف اسلامی مسلح کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز گفت: ماحصل انقلاب تربیت نیروی انسانی بود و خداوند برای آفرینش انسان به خودش تبریک گفت بنابراین تربیت انسان بسیار مهم است.

سردار «مظاهر مجیدی» با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به علم و قلم قسم می‌خورد افزود: زیبایی فکر آیت الله مصباح در تربیت نیروی انسانی است که از ایشان به یادگار مانده است.

استاندار همدان: سپاه پاسداران حامی مردم است

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت فکری آیت الله مصباح در همدان استفاده و افکار ایشان را پیاده سازی کرد و گسترش داد یادآور شد: آیت الله مصباح که پاسخگوی بسیاری از شبهات مطرح شده در جامعه بود و به دلیل اینکه در ولایت ذوب شده بود بسیار مورد تهاجم قرار می گرفت.

دبیر همایش بزرگداشت استاد فکر نیز گفت: افکار و اندیشه آیت‌الله مصباح، نو، به روز و پاسخگوی نیازهای جامعه است و ضرورت دارد که این افکار به نسل آینده منتقل شود.

حجت الاسلام «مهدی جوادی» افزود: اگر افکار و اعتقادات آیت الله مصباح را نتوانیم به نسل جوان منتقل کنیم شاهد اضطراب در روحیه و حالات آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد کرسی آزاد اندیشی که رهبر معظم انقلاب آن را اعلام کرده اند ادامه داد: کرسی آزاد اندیشی باید جدی گرفته شود و همه در این زمینه مسئولیت داریم.

وی افزود: آیت الله مصباح به یقین باور داشت مسیر موفقیت و پیروزی جامعه در پیروی از ولی فقیه است، بنابراین باید زمینه نهادینه شدن اندیشه آیت الله مصباح در استان همدان فراهم شود.

آیت الله مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم به دلیل بیماری گوارشی عصر روز جمعه ۱۲ دی ماه ۹۹ در سن ۸۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha