امام جمعه یزد: دانش آموزان در کاروان راهیان نور با فرهنگ شهادت آشنا شوند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانش آموزان با برگزاری کاروان‌های راهیان نور با فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند .

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در جمع مسئولان برگزاری کاروان‌های راهیان نور افزود: ترویج فرهنگ شهادت در جامعه در گرو آشنایی نوجوانان و جوانان با دفاع مقدس است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین و مناسب ترین برنامه‌های فرهنگی کشور، برگزاری راهیان نور و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی آن دوران است.

امام جمعه یزد به تهدید نرم و فرهنگی دشمنان به خصوص علیه نسل جوان اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان در قالب اردوی راهیان نور با همکاری نهادها و خانواده‌ها باید تقویت شود.

ناصری بیان کرد: به رغم اهمیت آشنایی نسل جوان با اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس هنوز جای کار فراوان وجود دارد و باید برای تقویت آن همکاری در استان ارتقا یابد.

امام جمعه یزد: دانش آموزان در کاروان راهیان نور با فرهنگ شهادت آشنا شوند

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد از تمامی دست اندرکاران برگزاری کاروان‌های راهیان نور در استان قدردانی کرد و گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت باید روز به روز در بین نسل جوان و در مدارس تقویت شود.

سردار حسین زارع کمالی افزود: هرچه دانش آموزان ما با دوران هشت سال دفاع مقدس و ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا شوند نظام مقابل توطئه دشمنان مصون می‌ماند.

وی اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت ضامن تداوم اهداف انقلاب اسلامی است و همه باید در این خصوص نقش آفرین باشند.

استان یزد ۲۷۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha