معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:عزت و امنیت کشور مدیون اقتدار سپاه است

شهرکرد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از زحمات نیروهای مسلح در پاسداری از ایران اسلامی اظهار داشت: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است.

به گزارش ایرنا،محسن حسین‌میرزایی روز شنبه در نشست شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌ها، با محکوم کردن جسارت اخیر بیگانگان به ساحت سپاه پاسداران اظهار داشت: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است، اگر سپاه نبود امروز باید در میدان آزادی با داعش مبارزه می‌کردیم.

وی با یادآوری این پیام امام راحل که فرمودند "اگر سپاه نبود، کشور نبود"، اظهار داشت: انتظار است کسانی که تربیون دارند، اقدام بیگانگان علیه سپاه پاسداران عزیز را محکوم کنند.

حسین‌میرزایی یادآور شد: امروز اگر خانواده‌ای فرزند آنها پنج دقیقه دیر به خانه می‌آید، به شدت نگران می‌شوند ولی در کشور خانواده‌هایی هستند که فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و در همین استان خانواده‌هایی هستند که سه فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر محوری‌بودن برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند، همچنین باید هر کمیته یک برنامه خلاقانه و ابتکاری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی سه مولفه محور بوده است، نخست، رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری است، حضور پرشور مردم و هدف الهی شامل این مولفه‌ها هستند و هرجا مردم نقش‌آفرینی کردند باعث پویایی و پیروزی شد.

به گفته وی، دشمن به دنبال پمپاژ یاس و ناامیدی است که برای خنثی کردن این اقدام دشمن باید به دنبال امیدآفرینی رفت و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی به سمت و سوی امیدآفرینی حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نقش اصلی با مردم است، یادآور شد: برنامه‌های دهه محرم به‌علت مردمی بودن باعث شد تا قرن‌ها ماندگار شود و هم‌چنان پرشور برگزار می‌شود.

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه گفتمان امامین انقلاب اسلامی و شهدا فاخر است، گفت: اگر از این گفتمان ناب فاصله بگیریم، شبهه در اذهان ایجاد می‌شود، باید این گفتمان در جامعه احیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید به سمت تاثیرگذاری این برنامه‌ها برویم تا افراد دچار تغییر نگرش شوند.

وی با بیان اینکه در بین جوانان و نوجوانان شبهات بسیاری ترویج پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های بصیرت افزا در دستور کار قرار بگیرد، باید امید در جامعه افزایش پیدا کند.

حسین‌میرزایی گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند، همچنین باید هر کمیته یک برنامه خلاقانه و ابتکاری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به‌صورت ملموس برای تمام اقشار بیان شود، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر معیار باشد، اقدامات دستگاه‌های اجرایی در تمامی حوزه‌ها دقیق و به‌هنگام اطلاع رسانی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha