خبر خوش برای قهرمانان اتومبیل‌رانی و موتورسواری؛ انجام خدمت وظیفه به عنوان سرباز قهرمان

تهران- ایرنا- رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیروهای مسلح و عضو هیئت رئیسه فدراسیون گفت: امکان حضور و استفاده ورزشکاران و قهرمانان مشمول خدمت وظیفه این رشته‌ها، در غالب سرباز قهرمان وجود دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سردار سیدتیمور حسینی در دیدار با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: باید از توان جوانانی که به صورت حرفه‌ای و قهرمانی موتورسواری می‌کنند و به دوران خدمت نزدیک می‌شوند استفاده کرد و این قابلیت را ایجاد کنیم مانند ورزش‌های فوتبال، افراد مشمولی که این شرایط به آنها تعلق می‌گیرد بتوانند، دوران سربازی را به شکل یک بازیکن در یکی از تیم‌های باشگاهی ادامه دهند.

وی افزود: ما نیز باید این قابلیت را دنبال کنیم و پیگیری کنیم که به هر شکل، جوانان علاقه‌مند و قهرمانان ما در رشته‌های موتورسوای و اتومبیلرانی بتوانند از این امتیاز بهره‌مند شوند و امیدوارم بتوانیم نظر مساعد مسئولین مربوطه در این حوزه را بگیریم.

سردار حسینی گفت: همه این اتفاقات خوب با همکاری و تعاملی که با مجموعه فدراسیون خواهیم داشت، محقق خواهد شد و از وجود کارشناسان، مربیان و قهرمانان خوبی که داریم بهره خواهیم برد.

خبر خوش برای قهرمانان اتومبیل‌رانی و موتورسواری؛ انجام خدمت وظیفه به عنوان سرباز قهرمان

پیش از این طی حکمی از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، بعنوان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیروهای مسلح انتخاب شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha