۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85006159
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۲۳۸ نفر در شاهرود آموزش‌های مهارتی آموختند

شاهرود - ایرنا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود گفت: یکهزار و ۲۳۸ کارآموز در آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت این مرکز توسط بخش خصوصی طی ۹ ماهه امسال آموزش‌های مهارتی را آموختند.

فاطمه زُهرابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش خصوصی، آموزشگاه‌های آزاد تحت نظارت مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود یکهزار و ۱۶۵ زن و ۷۳ مرد، و در مجموع ۲۳۹ هزار و ۵۲ ساعت آموزش ارایه دادند.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی طی ۹ ماهه امسال در هشت رشته برگزار شد، ابراز کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های فنی و مهندسی، امور مالی و بازرگانی، بهداشت و ایمنی، صنایع غذایی و خدمات تغذیه‌ای، صنایع پوشاک، فناوری اطلاعات، آرایشی و مراقبت زیبایی و هنرهای تجسمی ارایه شد.

زُهرابی با اشاره به اینکه در رشته فنی و مهندسی ۱۰ مرد آموزش دیدند، اظهار کرد: برای این تعداد کارآموز یکهزار و ۱۷۸ ساعت آموزش ارایه شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود ادامه داد: در رشته امور مالی و بازرگانی طی همین بازه زمانی سه زن کارآموز، ۳۹۰ ساعت آموزش فراگرفتند.

وی با بیان اینکه در کلاس‌های مهارت آموزی رشته بهداشت و ایمنی ۱۸ زن و ۱۷ مرد شرکت کردند، افزود: ۳۵ کارآموز این رشته پنج هزار و ۵۴۵ ساعت آموزش دیدند.

۱۹۱ کارآموز در رشته صنایع غذایی آموزش دیدند

زُهرابی از شرکت ۱۹۱ کارموز در کلاس‌های رشته صنایع غذایی و خدمات تغذیه‌ای خبر داد و گفت: ۱۸۱ زن و ۱۰ مرد، ۲۸ هزار و ۸۸۸ ساعت مهارت این رشته را فراگرفتند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود ابراز کرد: در رشته صنایع پوشاک ۹۰ زن کارآموز، ۳۹ هزار و ۹۶۰ ساعت آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۴۵۶ ساعت آموزش برای ۱۵۷ نفر در رشته فناوری اطلاعات ارایه شد، اظهار کرد: ۱۳۷ هزار و ۸۳۵ ساعت آموزش در رشته آرایشی و مراقبت‌های زیبایی برای ۷۲۹ زن و هفت مرد ارایه شد.

به گفته وی، ۱۶ زن در رشته هنرهای تجسمی، چهار هزار و ۸۰۰ ساعت آموزش این رشته ها را فراگرفتند.

۴۲ آموزشگاه آزاد تحت نظارت مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران در شاهرود وجود دارد که از این تعداد ۲۳ مرکز فعال است.

شهرستان شاهرود دارای پنج مرکز فنی و حرفه‌ای برادران، خواهران، مرکز آموزش تخصصی کشاورزی، مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی و مرکز ۲ منظوره بیارجمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha