هتک حرمت قرآن، ادامه ستیز غرب با اسلام ناب محمدی است

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هتک حرمت قرآن مجید ادامه ستیز دنیای استکباری به سرکردگی غرب علیه اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های الهی است.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استکبار از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به دین اسلام و اعتقادات امت اسلام استفاده می‌کند و این اقدامات اسلام ستیزانه در سکوت مرگبار مدعیان آزادی بیان و برای خدشه دار کردن ارزش‌های الهی و با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان اینکه دنیای استکبار هیچگاه چشم دیدن عزت و اقتدار مسلمانان و وحدت کلمه آنها را ندارد ادامه داد: هرگونه بی‌تفاوتی و بی‌توجهی به هتک حرمت کلام وحی قابل پذیرش نیست و مسلمین و آزادیخواهان جهان با هر نوع فکر و قومیتی خشم و انزجار خود را به هتاکان ابراز کنند که سهل انگاری در این زمینه موجب افزایش گستاخی دشمنان می‌شود.

متوسل گفت: بر تمامی مردم ایران و مسئولان و نخبگان علمی و فرهنگی است که از طریق رسانه‌های گروهی و فضای مجازی، خشم و انزجار خود را از آمران و مسببان هتک حرمت به قرآن مجید اعلام کنند.

اخیرا یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی، چند روز قبل در اقدامی موهن یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند و او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

این اقدام اسلام ستیزانه از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد و دولت ها و شهروندان کشورهای ایران، مصر، کویت، امارات متحده عربی، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، ترکیه و برخی تشکل های غیر دولتی مانند الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و گروه انصارالله نیز در محکومیت این اقدام بیانیه صادر کردند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha