۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85011195
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور به همدان واگذار شد

همدان- ایرنا- نایب رییس فدراسیون کاراته کشور گفت: امتیاز میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور به همدان واگذار شد و از مسوولان این استان جهت همکاری صورت گرفته در قبول میزبانی قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن آشوری روز جمعه در جمع تیم‌های حاضر در سوپرلیگ کاراته آقایان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد همدان اظهار داشت: همدان سال گذشته و امسال میزبانی‌های متعدد مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی را متقبل شد که نشان از فعالیت گسترده هیات کاراته این استان به ریاست سیدمهدی وفایی دارد.

وی اضافه کرد: این میزبانی شایسته بهانه‌ای شد تا قول میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور در ۲ بخش بانوان و آقایان را از این استان دریافت کنیم و برنامه ریزی لازم را انجام خواهیم داد.

آشوری بیان کرد: استان همدان از امکانات بسیار مطلوبی برخوردار است و هم اکنون به عنوان یکی از قطب‌های کاراته در برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی مورد توجه فدراسیون قرار دارد.

سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته کشور برگزاری سوپرلیگ را یکی از میدان‌های خوب رقابتی بین مدعیان دانست و گفت: سوپرلیگ به پویایی و بالندگی ورزش کاراته کمک شایانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه سوپرلیگ کاراته کشور را شکوفا می‌کند، افزود: تیم‌های خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و بهترین‌های کاراته کشور در کنار هم به رقابت می‌پردازند.

هفته سوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور از صبح امروز /جمعه/ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شده است.

در این پیکارها تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، بیمه تعاون، پاس فراجا، آوای رزم، کان ذن ریو و رعد پدافند هوایی ارتش حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha