۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85014232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استان زنجان ۱۰ هزار تکواندوکار فعال دارد

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85014232
استان زنجان ۱۰ هزار تکواندوکار فعال دارد

زنجان - ایرنا- رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: از ۲۱ هزار تکواندوکار ثبت نام شده در بانک اطلاعاتی استان ۱۰ هزار نفر فعال هستند.

علی سپهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت های بالای این رشته ورزشی در استان، افزود: ۵۵ درصد تکواندوکاران استان را مردان و ۴۵ درصد را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه بانوان تکواندوکار در این رشته بیش از گذشته فعال شده اند، اضافه کرد: این قشر در رده های مختلف سنی فعالیت می کنند و حتی توانسته اند در مسابقات مختلف کشوری نیز مدال های مختلفی را کسب کنند.

این مسوول هیات ورزشی با تاکید بر اینکه محدودیت های مالی موجب رکود هیات تکواندو زنجان نشده است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها این هیات، مسابقات و رقابت های مختلفی را تا ۱۹ اسفند سال جاری تدارک دیده که از مهمترین آن می توان به جام فجر و لیگ پومسه کشوری اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه نبود حامی مالی موجب شده تکواندو و سایر رشته های ورزشی با مشکل جدی مواجه شوند، گفت: این هیات، تلاش زیادی را برای جذب حامی انجام داده اما تا کنون به نتیجه ای نرسیده است.

وی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال نیز طی روزهای ۱۳ و ۱۵ بهمن ماه مسابقات تکواندو در رده های مختلفی سنی در بخش مردان و بانوان برگزار خواهد شد که این مهم در راستای شناسایی ظرفیت های بی بدیل این رشته ورزشی است.

رییس هیات تکواندو استان زنجان خاطر نشان کرد: تکواندوی استان ورزشکاران مطرح و به نامی را به تیم ملی معرفی کرده که از جمله آنها می توان به خانم نگار مددخانی اشاره کرد که هم اکنون سر مربی تیم تکواندوی ناشنوایان کشور است و ۱۹ اسفند به قرقیزستان اعزام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha