مشاوران متقاضی پروانه اشتغال در «درگاه ملی مجوزها» ثبت درخواست کنند

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: متقاضیان پروانه اشتغال با مراجعه به درگاه ملی مجوزها، تقاضای خود را ثبت کرده و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، پیرو اطلاعیه قبلی درباره صدور پروانه اشتغال از طریق درگاه ملی مجوزها، متقاضیان پروانه تخصصی با مراجعه به درگاه ملی مجوزها mojavez.ir تقاضای خود را ثبت کرده و از مراجعه حضوری به سازمان نظام روان شناسی و مشاوره خودداری کنند.

به تقاضاهایی رسیدگی می‌شود که فقط از طریق درگاه ملی مجوزها ارسال شده باشد؛ کسانی که قبلا تشکیل پرونده داده‌اند نیز با مراجعه به درگاه ملی مجوزها ثبت‌نام کنند تا از طریق درگاه نام‌برده به درخواست قبلی متصل شوند.

به گزارش ایرنا، وزارت امور اقتصادی و دارایی ۱۹ دی سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: ثبت درخواست مجوز «پروانه اشتغال مشاوره روانشناسی» از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر شد.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هم پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود، برخی گروه‌ها بدون کسب مجوز از این سازمان اقدام به آگهی جهت سوءاستفاده از موقعیت کرده‌اند؛ این سازمان نام افراد دارای مجوز را در سایت درج می‌کند و نرخ کارگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

به استناد تبصره (۳) ماده (۴) قانون تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره برای اشتغال در حرفه‌های روان‌شناسی و مشاوره، دریافت پروانه از این سازمان و نیز عضویت در آن الزامی است.

همچنین به استناد بند (۱) ماده (۳) قانون تشکیل سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، یکی از وظایف این سازمان تعیین حدود صلاحیت‌های تخصصی و صدور شماره نظام و پروانه کار برای اعضای این سازمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha