۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85026648
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اهتزاز و امتداد پرچم ایران در مسیر راهپیمایی شهر بیرجند

بیرجند - ایرنا - پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۲ بهمن به دست مردم بیرجند به‌ویژه جوانان به اهتزاز درآمد و تا پایان مسیر راهپیمایی امتداد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان شهدا آغاز شد و با حضور پرشور مردم تا میدان قدس این شهر ادامه یافت.

یکی از جلوه‌های شاخص این راهپیمایی حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به منظور پاسداشت و جایگاه آن در تقویت همبستگی ملی و اجتماعی از سوی قشرهای مختلف مردم مورد تکریم و احترام قرار گرفت.

پرچم بزرگ ایران روی دست مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان، جوانان و کارگران شهرداری در امتداد مسیر راهپیمایی حمل شد و این حرکت خودجوش مردمی تا میدان قدس بیرجند ادامه یافت.

صحنه‌های دیگری هم از احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران در راهپمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به چشم می‌خورد؛ در دست بسیاری از کودکان، مردان و زنان یک پرچم قرار دارد و برخی افراد پرچم کشورشان را به دور خود پیچیده‌اند.

برخی هم تصویر پرچم ایران را روی چهره یا دست خود کشیده بودند.

دختران دبیرستان رسالت بیرجند نیز ماکتی از نقشه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی طراحی کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان امروز از میدان شهدا در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha