۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 85026805
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

المیادین:ایرانیان با راهپیمایی‌ گسترده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

تهران – ایرنا – شبکه تلویزیونی المیادین با پخش زنده مراسم ۲۲ بهمن تاکید کرد: ایرانیان 44 سال است که پیروزی انقلاب اسلامی را با برگزاری راهپیمایی های گسترده گرامی می‌دارند.

به گزارش ایرنا ، المیادین امروز در ادامه این گزارش عنوان کرد : راهپیمایی های گسترده در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در ۳۸ هزار روستا و یک هزار و ۴۰۰ شهر با به نمایش گذاشتن موشک " عماد" در تهران آغاز شد .

این شبکه تلویزیونی یادآور شد : تقریبا ۲۰۰ خبرنگار و عکاس و روزنامه‌نگار خارجی و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ رسانه داخلی و در مجموع بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ خبرنگار و تصویربردار و عکاس مراسم ۲۲ بهمن امسال ایران را پوشش می دهند.

بر اساس این گزارش ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شعار اصلی دهه فجر امسال را « ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار " و روز شنبه را با عنوان " انقلاب اسلامی ، جشن حضور ایران یکپارچه " نامگذاری کرده است .

در ادامه این گزارش آمده است: در سالگرد پیروزی انقلاب، ایرانیان هر ساله با راهپیمایی های گسترده بیرون می‌آیند تا نسل به نسل پایمردی خود را بر اصولی که انقلاب اسلامی پرچم آن را برافراشته و همه مستضعفان را امیدوار کرده، ثابت کنند.

المیادین افزود: مراسم جشن و راهپیمایی امسال از ویژگی خاصی برخوردار است به ویژه پس از شکست نقشه های شومی که در ماه‌های گذشته علیه ایران به اجرا درآمد و غرب با به راه انداختن شورش‌ها و حمایت از آنها و جنگ سیاسی، رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی خود امنیت و وحدت داخلی ایران را هدف قرار داده بود. جنگ روانی غرب علیه ایران که ابزارها و روشهای آن متعدد بود اما در برابر آگاهی، هوشیاری، مقاومت و اتحاد ملت ایران و درایت رهبری فرزانه این کشور شکست خورد.

148

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha