۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85031477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: مهندس فلسطینی زندانی در عربستان آزاد شد

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳
کد خبر: 85031477
حماس: مهندس فلسطینی زندانی در عربستان آزاد شد

تهران-ایرنا- یکی از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آزادی یک مهندس فلسطینی به همراه پسرش از زندان عربستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که عربستان دقایقی پیش «سلیمان حداد» و پسرش یحیی را از زندان آزاد کرد.

وی افزود: این دو فلسطینی اکنون سوار هواپیما شدند و در حال عزیمت به سمت استانبول هستند.

این عضو حماس از اقدام دادگاه عربستان تقدیر و اضافه کرد که این اقدام ریاض، گامی در مسیر درست است.

وی ابراز امیدواری کرد که این اقدام مقدمه ای برای ایجاد فصلی جدید از روابط با عربستان باشد.

الرشق تاکید کرد: امیدواریم این گام های مثبت ادامه داشته باشد و دیگر فرزندان فلسطینی که در عربستان زندانی هستند، آزاد شوند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه داد: حماس خواهان روابط مثبت با عربستان و دیگر کشورهای برادر در راستای خدمت به مساله فلسطین و امت اسلامی و عربی است.

حماس: مهندس فلسطینی زندانی در عربستان آزاد شد

پیش از این، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از عربستان خواسته بود تا زندانیان فلسطینی را آزاد کرده و به پرونده آنان خاتمه دهد.

هنیه گفته بود که امیدوار است مقامات سعودی زمان مشخصی را برای صدور حکم در مورد زندانیان فلسطینی در عربستان تعیین کنند و دادگاه سعودی در جلسات خود حکم آزادی تمام زندانیان را صادر کند.

وی تاکید کرد: در انتظار صدور حکم قضائی و اعلام آزادی فلسطینیان بازداشت شده در عربستان و بسته شدن پرونده مربوط به آنها از سوی سران عربستان هستیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha