۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 85034271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدف اصلی جنگ ترکیبی دشمن، جوانان هستند

شیراز- ایرنا- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در جریان اتفاقات اخیر، کشور در بی سابقه ترین جنگ ترکیبی و جنگ شناختی قرار گرفت و مخاطب و هدف اصلی این جنگ نیز جوانان، نوجوانان و بانوان کشورمان بودند.

جواد قناعتی، روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بیضا افزود: طی این چند ماه، برخی از دل‌ها لرزید چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن مهندسی قوی داشت اما با وجود استفاده از تمام ظرفیت و توان خود در محاسبات اشتباه کرد و تعداد زیادی از عوامل خود را سوزاند.
وی ادامه داد: دشمن به زعم خود می پنداشت که پیروز شده و این نظام قدرتمند براندازی شده اما این فقط یک توهم در فضای مجازی بود.

مردم، پای نظام و انقلاب ایستاده اند
مدیر کل سیاسی استانداری فارس گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواه همه چیز بود و مردم با وجود اینکه از رفتار، گفتار و عملکرد برخی مسئولان انتقاد داشتند اما برای نظام، انقلاب، رهبری و شهدا به میدان آمدند و پای نظام و انقلاب ایستادند و ما نباید این را به پای خودمان بنویسیم.
قناعتی افزود: در مقابل این حضور حماسی، مسئولان وظیفه دارند که به بهترین شکل ممکن در خدمت به مردم و پاسخگویی به آنها به شکل شبانه‌روزی بکوشند و با کسانی که از این رسالت سرباز می زنند باید برخورد جدی شود.
وی ادامه داد: اگر کسی در سمت و مسئولیتی قرار گیرد و در خدمت مردم نباشد آن پست و مقام برای او حرام و فاقد جایگاه و ارزش است و همه ما خدمتگزار مردم و پاسدار این انقلابیم و هیچگونه خط کشی و تقسیم بندی بین آحاد مردم در جامعه مورد قبول نیست.

در این آیین سیروس حدادنیا به عنوان فرماندار جدید شهرستان بیضا معرفی و از تلاش های غلامرضا اژدر فرماندار سابق تحلیل شد.
سیروس حدادنیا فرماندار جدید بیضا متولد سال 1355 در شهرستان زرقان بوده و دارای دکترای علوم تربیتی است. وی همچنین عضویت هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای نورآباد ممسنی و سپیدان را در کارنامه دارد.
شهرستان بیضاء در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.
بنا بر رونوشت دریافتی از این حکم انتصاب، استاندار فارس حدادنیا را بنا به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به این مسئولیت‌ها منصوب کرده است.
محمد هادی ایمانیه در این حکم خطاب به سرپرست فرمانداری بیضا ابراز امیدواری کرده است: با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) با الهام از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاکدستی و فساد ستیزی ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست‌های دولت سیزدهم و خدمت به مردم، موفق و مؤید باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha