مدیرکل سیاسی استانداری فارس: مردم‌داری رمز موفقیت نظام است

شیراز-ایرنا-مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اعتقاد به اینکه مسئولان رسالت سنگینی دارند، گفت: فرمانداران و دیگر مسئولان باید به معنای واقعی کلمه تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری را در دستورکار قرار دهند چراکه مردم‌داری رمز موفقیت نظام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعتی روز دوشنبه در ‌مراسم‌ تکریم و معارفه معاونین فرماندار استهبان و بخشدار رونیز افزود: مسئولان باید از صمیم دل خدمتگزار مردم باشند و در خدمت رسانی همه مردم را در یک سطح ببینند.

مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اعتقاد به اینکه مسئولان رسالت سنگینی دارند، گفت: باید دیدمان را باز نگه داریم چرا که اگر درگیر مسائل خرد،کوچک و حقیر سیاسی شویم قافیه را باخته‌ایم. رسالت مسئولان زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است و اگر جز این فکر یا عمل کنیم اشتباه است.

وی با بیان اینکه مسئولان مورد بازخواست قرار می‌گیرند، گفت: از ما سؤال می‌پرسند که عمرمان را در چه راهی صرف کرده‌ایم؟ خادم ملت بوده‌ایم یا خائن به ملت؟

 وی با بیان اینکه باید برای حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به عنوان یک امانت پرارزش تلاش کنیم، افزود: ملت ایران بیش از چهل سال است که پای تهدید، تحریم و جنگ ایستاده است و این مقاومت و ایستادگی رسالت مسئولان کشور را بیشتر می‌کند.

قناعتی گفت: نباید شرایطی را فراهم کنیم که در هنگام ظهور امام زمان (عج) عده‌ای از قطار انقلاب اسلامی که مقدمه‌ساز ظهور است پیاده شده باشند و بخشی از ظرفیت کشور را به حاشیه ببرند.

حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان نیز  از زحمات سه ساله میرزاده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی  فرماندار و سرپرست بخشدار رونیز  قدردانی و برای معاونین فرمانداری  و بخشدار رونیز آرزوی موفقیت نمود.

 فرماندار استهبان به مردمی کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: نسخه نجات بخش اقتصاد کشور، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است چرا که با اجرای آن، هر فردی به حق خود خواهد رسید.

فرماندار استهبان ادامه داد: هرچند در ابتدای اجرای این طرح ممکن است مسائلی پیش بیاید اما مطمئن هستیم که این طرح موجب حل مشکلات کشور و آینده روشن خواهد داشت.

او توصیه کرد: مردم داری در بین مردم بودن و روحیه انقلابی را حفظ کنیم و در هر پست و مقامی عاقبت بخیری نصیبمان شود و کادر سازی در دستور کار قرار گیرد و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید انجام شود .

در این مراسم‌ عبد الرسول طالب پور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مهدی رنجبر به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری استهبان و عبد الحسین شاکری به عنوان بخشدار رونیز منصوب شدند.

استهبان یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در فاصله ۱۷۵ کیلومتری از شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha