۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85036279
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۵ طرح سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و گردشگری اصفهان تصویب شد

اصفهان-ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری اصفهان از تصویب ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و اقتصاد گردشگری استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها بزودی به مخاطبان و سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

احسان شهیر، روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه سرمایه‌گذاری استان در استانداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعدادی از این طرح‌ها که در جلسه امروز به تصویب رسید، در زمینه اقتصاد گردشگری است و از اولویت‌های استان به‌شمار می‌آید.

وی ادامه داد: تعداد دیگری نیز مربوط به طرح‌های نیمه‌کاره در حوزه صنعت یا زنجیره ارزش در بخش‌هایی مانند نساجی، پوشاک، کیف و کفش است.

شهیر اظهار داشت: ما در بخش‌هایی مانند نساجی، پوشاک، کیف و کفش دارای زنجیره ارزش در استان هستیم اما در بخش‌هایی از آن بخوبی سرمایه‌گذاری نشده است که در حال بررسی برای آماده شدن طرح توجیهی و تکمیل زنجیره ارزش آنها هستیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های استان این است که اصفهان به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل شود که چند گام نیز برای تحقق آن تعریف شده است.

وی یکی از این گام‌ها را "جذب، رضایتمندی و ماندگار کردن سرمایه‌گذاران" در استان دانست و اظهار داشت: این موضوع جزو اولویت‌های اصفهان است و بر اساس آن طرح‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار معرفی خواهد شد.

شهیر، گام بعدی برای سرمایه‌گذاری را صدور مجوزهای بدون نام دانست و اضافه کرد: در جلسه امروز از بین موضوع‌های مطرح شده از سوی دستگاه های اجرایی، ۱۵ طرح اولویت‌دار به تصویب رسید تا طرح‌های توجیهی آن برای سرمایه‌گذاری آماده شود.

وی با بیان‌اینکه این طرح‌ها بزودی در اختیار مخاطبان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد تا در اصفهان سرمایه‌گذاری کنند، گفت: در گام بعدی باید برای آینده برنامه‌ریزی کرد و بهشت سرمایه‌گذاری را در اصفهان رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری اصفهان با بیان‌اینکه این استان سابقه خوبی در عرصه سرمایه‌گذاری دارد، خاطرنشان کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری مُصوب در سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری که زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی است به ۲ زبان فارسی و انگلیسی بارگذاری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه ۴۱ طرح سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و ۲۵ طرح در بخش گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

اصفهان، از قطب‌های گردشگری و صنعتی کشور به‌شمار می‌آید و بیش از ۹ هزار واحد صنعتی و تولیدی در آن فعالیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha