ارمغانی: با آمادگی کامل به مصاف ژاپن می‌رویم/ انگیزه مضاعفی برای صعود داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به دیدار مهم برابر ژاپن در پنجره پایانی جام جهانی گفت: تا امروز طبق برنامه پیش رفته و با آمادگی کامل برابر این تیم به میدان خواهیم رفت.

به گزارش ایرنا، سعید ارمغانی با تاکید بر دو دیدار مهم و سرنوشت ساز برابر ژاپن و چین در پنجره ششم جام جهانی بسکتبال تاکید کرد: شرایط مناسبی در توکیو داریم و برنامه های ما به خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: از روزی که رسیدیم به دلیل زمان بندی پرواز یک جلسه تمرین داشتیم اما در ادامه توانستیم طبق برنامه پیش برویم. در روزهای ابتدایی فشار تمرینات را زیاد کردیم و مکار با وزنه نیز در دستور کار ملی پوشان بود اما در شرایبط کنونی این فشار را کاهش داده تا بازیکنان با آمادگی کامل برابر ژاپن به میدان بروند.

او خاطر نشان کرد: هدف ما این است که تا روز پنجشنبه که بازی داریم این شرایط را حفظ کنیم، بدون شک بازی خوبی برابر ژاپن خواهیم داشت و تمامی بازیکنان با انگیزه ای مضاعف آماده حضور در این رویداد هستند.

شاگردان سعید ارمغانی روز پنجشنبه چهارم اسفند در شهر تاکاساکی از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم ملی ژاپن می‌روند و بعد از آن از توکیو راهی هنک‌کنگ می‌شوند تا برابر چین صف‌آرایی کنند که در صورت برتری در یکی از این دیدارها، تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha