۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85036714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاظمی: ژاپن به فکر جبران و ما در اندیشه صعود هستیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به جدال حساس تیم‌ کشورمان برابر ژاپن گفت: آنها می‌خواهند انتقام شکست در تهران را بگیرند و ما هم به دنبال برد و صعود به جام‌جهانی هستیم.

به گزارش ایرنا، ارسلان کاظمی که در اردوی تیم ملی در آستانه دیدار با ژاپن به سر می‌برد، تاکید کرد: فردا (پنجشنبه) یک دیدار مهم داریم و برای حضور در این بازی تمرینات سخت و مناسبی را هم پشت سرگذاشتیم. آن‌ها می خواهند باخت برابر ایران را جبران کنند و ما هم انگیره مضاعفی برای برتری داریم.

وی ادامه داد: تا امروز بازی‌های زیادی با ژاپن داشتیم و آنها در هر بازی تغییراتی را اعمال کردند اما این مسایل برای ما چالشی ایجاد نمی‌کند چراکه به دنبال اهداف خود هستیم و باید با ارائه یک بازی خوب و منطقی به آن دست پیدا کنیم.

کاظمی از حضور بازیکنان خارجی در ترکیب تیم ژاپن گفت و افزود: همه ما می‌دانیم که دیدار آسانی در پیش نخواهد بود اما تیم ملی در تهران و در اردوی ژاپن تمرینات سختی را پشت سرگذاشته و برای این دیدار آماده‌ است.

گفتنی است شاگردان سعید ارمغانی روز پنجشنبه چهارم اسفند در شهر تاکاساکی از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم ملی ژاپن می‌روند و بعد از آن از توکیو راهی هنک‌کنگ می‌شوند تا برابر چین صف‌آرایی کنند که در صورت برتری در یکی از این دیدارها، تیم ملی بسکتبال ایران سهمیه جام جهانی را کسب خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha